ویرگول
ورودثبت نام
رضا اسکندری
رضا اسکندری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

به کارگیری دانسته ها

 استفاده از دانسته ها
استفاده از دانسته ها

توی این چندسالی که دارم تو حوزه دیجیتال مارکتینگ و مخصوصا وبمستری فعالیت می کنم، تو کلاس ها و دوره های زیادی شرکت کردم و چیزای خیلی متنوعی یاد گرفتم. البته یه سری چیزا رو هم خودم به خاطر اینکه توی کارم نیاز داشتم یاد گرفتم.

بعد از چند سال متوجه شدم که خیلی از چیزایی که یاد گرفتم رو اصلا استفاده نکردم و فقط بعضی از اونا رو تونستم توی کارم استفاده کنم؛ حالا شاید بگین این چه مشکلی ایجاد میکنه؟ خب موضوعی که پیش میاد اینه که وقتی از چیزایی که یاد میگیری استفاده نکنی، شدیدا دچار انباشت اطلاعات میشی که این موضوع میتونه تاثیر بدی توی ذهن و عملکردت بذاره.

یعنی مثلا خود من حس میکنم این انباشت اطلاعات باعث شده که ذهنم زیادی پر بشه و نتونم فرصت های مختلف رو توی کارم ببینم، یه نکته دیگه که وجود داره اینه که انباشت اطلاعات باعث میشه جلوی تفکر خلاق گرفته بشه و نتونیم خلاقیت بیشتری توی کار خودمون به خرج بدیم و یه کار خشک و بی روح برای مشتری انجام بدیم.

به همین خاطر گفتم این مطلب رو بنویسم که بهتون بگم الان دوره های آموزشی خیلی زیادی وجود داره و همه شون هم به راحتی قابل دسترسی هستن، اما سعی کنین فقط سراغ چیزی برید که واقعا بهش نیاز دارین و میدونین که اگه اون مهارت رو یاد بگیرین ازش استفاده می کنین.

چون در صورتی که ازش استفاده نکنین اولا وقت خودتون رو برای یادگیری اون تلف میکنین و دوما واقعا تاثیر خیلی بدی رو توی عملکردتون خواهد داشت. ممنون میشم شما هم اگه تجربه این رو داشتین برام تو نظرات بنویسین و بگین چه راهکاری براش پیدا کردین.

دوره‌های آموزشیدیجیتال مارکتینگخلاقیت در کارفریلنسردوره آموزشی
من اینجا، تجربیات خودم رو در زمینه دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی اینترنتی و رشد شخصی مینویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید