ویرگول
ورودثبت نام
reza foroutan
reza foroutan
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سرآغاز ... محتوا مفید تولید کن تا باشی ...

نمیدونم این آقای گری وی رو میشناسید یا نه یه نقل قولی ازش هست که میگه " اگر محتوا تولید نمی‌کنید، وجود خارجی ندارید. گری وی " بلی خیلی مطلب توی ذهنم هست برای نوشتن و تولید محتوا شاید اکثرشان زرد و بی یهوده باشند اما خب همون ها هم نمیتونم بنویسم یعنی موقعی که میخوام شروع کنم کنم به نوشتن بعد از نوشتن چند خط در مورد اون موضوع به خودم میگم خوب به درد کی میخوره یا برای چی مینویسم ؟!؟ که چی بشه ؟ که کی بخونه ؟ اصلا ارزش نوشتن و یا محتوا داره ؟ اصلا کسی از طرز نوشتن ت سر در میاره ؟ آخه توی روزمره وقتی میخوام باکسی حرف بزنم نمیتونم درست بیان کنم و بیشتر مواقع باید کلی توضیح بدهم تا طرف مقابل متوجه بشه تهش هم خسته میشه و میره !!!!! خب در مورد نوشتن هم همین طور بنویسی نتونی منظور خودت رو بیان کنی تهش صفحه رو میبینده خوب اگر آد برای خودش می نویسه توی وان نوت بنویس !!!!! چرا ؟ توی اینترنت !!!!!! تنها مواقعی که راحت م برای نوشتن توی وبلاگم قبلی م و توی کانال تلگرامم بود و هست ( وبلاگ مرحوم شد رفت !!!! ) . خب سعی میکنم از چیزی های که یاد گرفتم بیشتر اینجا بنویسم امیدوارم به درد کسی بخوره و اگر ایراد داره بهم بگند تا دانش خودم هم افزایش پیدا کند .

گری ویمحتوا
اگر محتوا تولید نمی‌کنید، وجود خارجی ندارید. گری وی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید