ویرگول
ورودثبت نام
آرش رضایی
آرش رضایی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چگونه از منطقه امن خود خارج شویم

بعد از مدتها دوباره وارد اکانت خودم در ویرگول شدم و با چندتا پیش نویس مواجه شدم که همگی مربوط به بیش از 4 سال پیش میشه.

همین عنوان بالا رو من حدودا 5 سال پیش نوشتم اما فقط تو همین حالت پیش نویس و فقط با نوشتن 3 تا خط رهاش کردم.

اما الان دوباره به این نتیجه رسیدم که اگه میخوام اوضاع بهتری رو تجربه کنم باید از منطقه امن خودم بیرون بیام.

به نظر سخت میاد، خیلی سخت، حداقل برای من که سعی دارم برای چندمین بار ریسک کنم و شرایط عادی زندگی خودم رو تو 34 سالگی تغییر بدم.

دوست دارم بنویسم ، معامله کنم و کسب و کار شخصی داشته باشم. نمیدونم آخرش به کجا میرسه اما من میخوام تلاش کنم تا ببینم چی میشی.

شاید اگه میشد میرفتم شهر دیگه ای زندگی کنم یکم همه چیز راحت تر بود اما خوب فعلا که نشده پس باید تو همین شرایط اوضاع رو بهتر کرد.

برای شروع سعی میکنم یه درامد به عنوان نویسند با کمک دورکاری برای خودم ایجاد کنم. برای همین هم اینجا می نویسم تا رزومه ای برای خودم درست کنم و همچنین بتونم نوشتن رو تمرین کنم.

به نظر شما نتیجه به کجا ختم میشه برام این زیر بنویسید. خوشحال میشم بخونم.





کسب کارمنطقه امنشخصیرشد شخصی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید