ویرگول
ورودثبت نام
rezaiesportmarketing
rezaiesportmarketing
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چرا در ایران صنعت ورزش و باشگاه داری مریض است؟

نیز مدیر مدرسه فوتبال رستوف هستم یادم هست از روز اول دیدگاهم کاملا با تمام این عزیزان متفاوت بود وبا بسیاری از این عزیزان فرسنگ ها فاصله داشتم نمی خوام بگم من حتما درست میگم یا دوستان ولی این موضوع کاملا مشخص است که ورزش ما مریض است ما ا صلا در ورزش چیزی به عنوان بیزینس نمی دانیم چه هست که حالا بخواهیم درستش کنیم چرا؟؟؟؟؟؟چون مدیران باشگاهها یا اماکن ورزشی ما یا سیاسی هستند یا تخصص در یک حوزه ورزشی دارند و در بهترین حالت یک مدرک تربیت بدنی دارند ایا این شاخصه ها برای مدیریت یک کسب و کار کافیست؟قطعا خیر ما تا زمانی که مدیریت را نفهمیم تا زمانی که هیچ علمی از مارکتینگ نداشته باشیم طبیعی است که نتوانیم یک کسب و کار را اداره کنیم .نکته جالب تر این است که ما حتی فکر می کنیم که به باشگاه داری نباید کسب و کار نیز بگوییم واین کار کاملا انتفاعی است البته که فقط در ظاهر چون در عمل متاسفانه مخصوصا رده سنی پایه یکسری از دوستان به کثیف ترین شکل درامد زایی دارند که جالب است که ان هم موقتی است پس باید چه کار کنیم؟ ایا باید در تمام این زمینه ها تخصص داشته باشیم؟ جواب خیر است نیاز نیست که ما در تمام این زمینه ها حتما خودمان بدانیم ولی باید حداقل یک سواد مدیریت و نگرش درست داشته باشیم تا از افراد متخصص در کنارمان استفاده نماییم تا مسیر را درست و اصولی طی نماییم. در این مقاله من سعی کردم بزرگترین ایراد در صنعت ورزش در ایران از دیدگاه خودم رو بیان کنم در مقاله های بعدی بیشتر راجب به انتخاب یک مشاور خوب و صفر تا صد بیزینس در صنعت ورزش ایران تجربیاتم روبا شما به اشتراک میگذارم امیدوارم که استفاده کرده باشید

مشاور بازاریابی ورزشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید