ویرگول
ورودثبت نام
Reza Jashnsaz
Reza Jashnsaz
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خوابگاه کارمندی یا پانسیون یا خوابگاه خودگردان !

سلام

من 1 سال توی پانسیون یا خوابگاه کارمندی بودم و دوست دارم بصورت خلاصه مطالبی رو بگم دربارش

پانسیون ها مزایا و معایب خاص خودشونو دارن و با خوابگاه دانشگاه خیلی خیلی فرق میکنن

معایب :

  • از هر قشر و گروهی توش هست . از معتاد و دزد هست تا دانشجو دکترا
  • چیزی به اسم آرامش توش وجود نداره! درس خوندن تقریبا غیرممکنه
  • کرایه نسبتا زیادی داره مثلا واسه اتاق 4 تخته تو سال 1401 حدود 2/5 باید پول میدادیم که مبلغ کمی نیست
  • به علت مشترک بودن حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخونه مدام دچار مشکلاتی مثل شکستن لوله و شیر آب میشه
  • خرابی کولر یخچال شوفاژ موتورخونه اینا 100 درصد پیش خواهد اومد
  • حمام رفتن صفی هست . سرویس بهداشتی صفی . آشپزخونه صفی . شبا اینقدر آشپزخونه شلوغه که جا واسه سوزن انداختن نیست .
  • مث خوابگاه دانشگاه نیست که 10 تا گاز داشته باشه
  • مث خوابگاه دانشگاه نیست که مفتی باشه و غذای مفتی بدن و اتاقا بزرگ به همراه بالکن یا پنجره باشه !
  • مث خوابگاه دانشگاه نیست که 4 سال با هم اتاقیا باشید و رفیق شید . همه 2-3 ماه میمونن بعدش میرن

مزایا:

  • اکثرشون مرکز شهرن و دسترسی خوبی به همه چی دارید
  • نسبت به خونه گرفتن قطعا ارزونتر در میاد
  • تجربه مستقل شدن رو تا حدودی میده
  • گفتم همه 2-3 ماه میمونن بعد جابجا میشن ولی تو همون 3 ماه اگه با کسی دوست شید هر شب فیلم سریال و فوتبال بازی میکنید و میگذره خلاصه
  • با افراد شهرهای مختلف اشنا میشید مثلا من با افرادی از فارس گیلان گلستان آذربایجان لرستان کردستان ایلام اصفهان سیستان اشنا شدم
  • در کل اگه دنبال جایی میگردید که چندماه ( نه بیشتر ) بتونید زندگی کنید میتونید روش حساب کنید ولی بهتر اینه با چند نفر که میشناسید خونه بگیرید





خوابگاهپانسیونتهراندانشگاهفیلم و سریال
مهندس شبکه ، علاقمند به نوشتن و اشتراک گذاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید