ویرگول
ورودثبت نام
Reza Moradmand
Reza Moradmand
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

سفری بی انتها…

تکمیل تجهیزات سفر
تکمیل تجهیزات سفر

تو نوشته های قبلیم از سفرم برای پیدا کردن خودم گفتم.

از اینکه چند سال پیش خودمو گم کردم و این دنیا و آدمهاش منو از خودم دور کردن.

و من برای پیدا کردن خود اصیلم راهی سفر میشم.

راهی سفری بی انتها برای پیدا کردن خودم.

پیدا کردن رضایی که اگر به دنبال رویاهاش رفته بود الان کجای این کره خاکی داشت زندگی میکرد؟!!!

من برای پیدا کردن این سوال دنبال نشانه ها میرم.

نشانه ها و رد پاهایی که رضا از خودش بجا میگذاره.

من معتقدم خود اصیلمون نشانه هایی رو در مسیرش بجا میگذاره که هر موقع تو هر دنیای موازی اگر به دنیا اومد، باز بتونه نشانه هارو دنبال کنه و راه درست رو پیدا کنه.

من برای پیدا کردن خودم دارم کم کم مجهزتر و با تجربه تر میشم تا بتونم با سختی های بیشتری مقابله کنم و از مسیرم برای پیدا کردن خودم باز نمونم.

انتهای مسیر کجاست!؟؟
انتهای مسیر کجاست!؟؟



سفرنامهجهانگردیانسان در جست و جوی معناجوان و جست وجوی هویت
کمی عکاس، کمی نویسنده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید