ویرگول
ورودثبت نام
reza
reza
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

من به تصمیم های انصاف را اضافه میکنم ،شما چطور ؟


+سلام ،حالتون خوبه ؟

-سلام،شکر هستیم

+امروز انگاری براتون کادو دادن ،درسته؟

-اره دستشون درد نکنه مدیر اجرایی مون خیلی ادم مومن هست بخاطر روز عید غدیر بهمون هدیه داد

+چه خوب ،مبارک باش .اما احساس میکنم راضی نیستی از کادو که گرفته قیافه ا نشون نمیده کادو گرفته باشی؟

-نه اتفاقا کادو خوبی بود اما امروز چی بگم ؟داشت رسما کاری که برادرش تحویل داده بود رو با کسی دیگه مقایسه میکرد .خروجی کار هر دو هم در یک اندازه بود اما یجوری داشت از مال برادرش تعریف میکرد انگاری این یکی ادم تا حالا هیچ کاری نکردی و همه کار ها با برادرش بوده

+واقعا،تو گفتی کادو داده تو روز خوبی مثل عید غدیر احساس بهم دست داد که خیلی معتقد هست به امام علی .

-چی بگم ،اما با اینکارش از چشمان افتاد.انصاف رو باید رعایت کرد در کار ها. درسته من از کار اولی هم راضی نیست اما قرار نیست از برادر مدیر اجرایی مون هم حمایت کنم و کار اولی رو خراب جلوه بدم.


( تمام مطالب گفته شده از وقایع بر اساس دید خودم هست ،امیدوارم دید خطایی نداشته باشم )



عید غدیرمدیر اجراییکار اولی
فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار برای شما از روزمرگی هاش بگه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید