ویرگول
ورودثبت نام
رضا نیک صفت
رضا نیک صفت
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کوتاه و مختصری از خودم

رضا نیک صفت هستم متولد 18 مرداد 1374. فارغ التصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه گیلان(ورودی سال 92). که بعد از دوران مقدس سربازی :) که با توجه به تجربه‌ای که داشتم به مدت 3 ماه با شرکت اسنپ به عنوان کارشناس فروش استان گیلان همکاری داشتم که بعدش به دلیل اینکه احساس خوبی نداشتم استعفاء دادم و آذر ماه سال 98 به عنوان کارشناس طرح و برنامه در شرکت سپیدماکیان(بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور) شروع به کار کردم وهمزمان با توجه به محدودیت زمانی که دارم دانشجوی ترم یک کارشناسی ارشد در رشته بهینه‌سازی سیستم‌ها موسسه آموزش عالی کوشیار هستم.

تمام تلاشم اینه که بهترین نوع خودم باشم و از تک تک لحظات زندگیم لذت ببرم.

در کنار کار و دانشگاه سعی میکنم خودم رو بروز نگه‌دارم در زمینه‌های مختلف تجربه کنم کوهنوردی، کلاس موسیقی، کلاس زبان و... .

در آخر خیلی دوست دارم تجربیاتی که تو کارم بدست میارم رو باهم تبادل کنیم و بتونیم با این تبادل‌ها باهمدیگه پیشرفت کنیم پس سعی میکنم هرچیزی که به نظر خودم کاربردی هستش رو اینجا بنویسم. خوشحال میشم شما هم نظرتون رو بیان کنید و اگه در زمینه‌ای اطلاعات بیشتری دارید به اشتراک بزارید.

موفق و پیروز باشید


رضا نیک صفتمهندسی صنایعکارسنجی و زمانسنجیشرکت سپیدماکیانشرکت اسنپ
سلام دوست خوب من. رضا نیک‌صفت هستم فارغ التحصیلی مهندسی صنایع دانشگاه گیلان و دانشجوی کارشناسی ارشد بهینه‌سازی سیستم‌ها. خوشحال میشم تجربیاتمون رو باهم به اشتراک بزاریم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید