ویرگول
ورودثبت نام
رضا
رضا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بخریم یا درست کنیم؟

امروز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲

امروز رو دارم در زمان درستش مینویسم :). امروز چون پنج شنبه بود منطقا کاری نباید میبود و میشد تا زمان خوبی خوابید، ولی خب صبح تاچشم باز کردم دیدیم خیلی چیزا خرابه و باید بشینم اونارو درست کنم تا رسیدم به اون کارا و سرم خلوت شد شده بود ساعت ۱۱ اینا. از طرفی هم امروز سفارش دیجی‌کالا داشتم و باید میرسید به دستم تا ساعت ۱۲ که خب طبق چیزی که هست و همیشه بوده تاخیر جزوی از کاره و ساعت چهار ونیم رسید دستم.

عصر خسته بودم و دراز کشیدم که دیدم یکی دوساعته خوابیدم. رسیدیم به بحث زیبای شام که عنوان پست هم همینه، بین اینکه پاستا درست کنم(فقط پاستاشو داشتم تو خونه) و اینکه پیتزا بگیرم درست کردن رو انتخاب کردم و رفتم بیرون خرید کردم برگشتم و درست کردم. ۶ رو میگرفت غذام خیلیم بد نبود.

بعد شام اومدم کار کنم ولی از برای اینترنت خیلی درست حسابی خونه عملا هیچ کاری نتونستم بکنم و گفتم بمونم پشت لپتاپ فقط اعصابم بیشتر خورد میشه و ول کردم.

زبان نخوندم ولی باید بخونم کاش میتونستم اینو یجوریی به خودم فورس کنم که بیشتر و متمرکز تر بخونم.

ولی کتاب خوندم و تمومم شد‌*ـ* "آنجا که خرچنگ ها آواز میخوانند" زیبا بود.

امروز هم نمره ش باشه ۶.۵

روز ششم

شامکار
نانویسنده ای که از ویرگول برای ژورنال نویسی استفاده میکند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید