ویرگول
ورودثبت نام
رضا
رضا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

جمعه، کار یا استراحت؟

به وقت دیروز ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲

جمعه، بنظرم همین تعریف به اندازه کافی جامع و گویایی دیلی نوشتن من میتونه باشه

بی روح، خاکستری، خسته، نامفیدی نسبی، خستگی شنبه بعدش

دیروز بیدار شدن با زنگ زدن در بود و ادامه روز به مهمون داشتن و پذیرایی گذشت تا عصر که رفتن. دوبار جدی نشستم پشت لپتاپ که کار کنم ولی در همون لحظه اینترنت به طرز نمیدونم چطوری قطع میشه و من نمیتونم کار کنم ولی خب گفتم جمعه س و ازش گذشتم. شب زیبایی هم به لطف رفیق گرامی لوک در هیئت گذشت و بعد از برگشت فقط تونستیم بخوابم.

کتاب و زبان نخوندم دیروز، بنظرم کتاب رو میشه نرمال خوند ولی برای زبان باید فشار مضاعفی به خودم بیارم تا بتونم پیشرفت کنم وگرنه یه آدم درجا زن میشم توش

امروز نهایت ۴.۵ بگیره

روز هفتم

جمعهکار
نانویسنده ای که از ویرگول برای ژورنال نویسی استفاده میکند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید