ویرگول
ورودثبت نام
رضا
رضا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

همایش؟ چرا و چیست

امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱

امروز در عین حال که کاری نکردم شاید هم خیلی کار کردم، کسی چه میدونه!؟

امروز همایش "فرصت های ایران در عصر دیجیتال" در مرکز همایش های برج میلاد داشت برگذار میشد و
برحسب اتفاق بنده یکی از شرکت کنندگان این مراسم بودم بعنوان مستمع، قبل اینکه به خود موضوع بپردازیم به خاطره ای بپردازیم.

حدود ۵ سال پیش، یچی کمتر، من برای جشن رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۷ به همین سالن و همین صندلی که امروز نشستم دعوت شده بودم و داستان دوباره برام تکرار شد.

خب از بحث اصلی منحرف نشیم، این جلسه با ایده ی خوبی برگذار شده بود ولی شاید خب ایران و فضای کاری ایرانی خیلی جنبه ی اینگونه جلسات رو نداشت، مستمع های رندم از رنج وسیعی آدم فنی و غیرفنی، بازانی، دکتر مهندس سرمایه گذار و غیره حضور داشتن که خب بخوای یه موضوع مشترک برای همه اینا ارایه کنی خیلی کار سختیه.

کلا رضایت دارم از اینکه وقتم رو امروز اینجا گذروندم ولی شاید میشد به نحوه بهتری ادامه پیدا کنه، پذیرایی خیلی بی برنامه بود as usual و اینکه نکته ای که داشتم این بود کاش به آدم ها بج میدادن که میدونستی کی مال کدوم شرکته یا چیکارس، اینجوری راحتتر میشد سوشیالایز کرد و خب من نتونستم امروز هیچ کاری بکنم و فقط نشستم گوش دادم.

این مراسم فردا هم ادامه داره و از همین تریبون میتونید فردای من روهم بشونید.


در زمینه ی تصمیم های کبرای خویش، هنوز زبان نخوندم ولی تا قبل خواب شاید بشینم بخونم. کتاب هم نخوندم که اینم امیدوارم بشینم بخونم. نمره ی کلی امروزم بزاریم ۶

روز دوم

نانویسنده ای که از ویرگول برای ژورنال نویسی استفاده میکند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید