ویرگول
ورودثبت نام
Neda Hashemi
Neda Hashemi
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

بیوگرافی نیاوش خواننده پاپ

نیاوش
نیاوش

نیاوش متولد ۱ فروردین ۱۳۷۶ در تهران ،مجرد؛ خواننده موسیقی پاپ است


یک خواهر و یک برادر؛؛که مشوق های اصلی این راه پدر و مادر و خانواده بودن


دانشجوی رشته ی خلبانی مسافربری که حالا در عرصه خوانندگی بسیار موفق است و از رضا شیری بعنوان الگوی خود نام می برد



نیاوش مدت 7 سال قاری قرآن بود و رتبه های متعدد ممتاز کشوری داشت ‌و سپس وارد عرصه ی نوازندگی و آواز شد


نیاوش تحت نظارت هنری رضا شیری که خود از خوانندگان معروف و شناخته شده می باشد فعالیت میکند و به صورت حرفه ای در سال 99 اولین ترک رسمی خود را با نام دل سادم منتشر کرد و به زودی قطعه بعدی با نام پیله با تنظیم سعید سام منتشر می‌شود



رضا شیری پدر هنری بنده است و واقعا الگوی من نه تنها در بحث هنر بلکه در عرصه ی زندگی هست




بعضی اوقات که خودم و دلم تنها میشم قلم به دست میشم و کلی عشق بازی میکنم با کلمات و دوست دارم حسی که دارم و بنویسم



از رنگ قرمز چون پرسپولیسی ام خوشم میاد از بازیگران هم شهاب حسینی و خارجی هم تام کروز


غذای مورد علاقه ام خورشت فسنجون خیلی خیلی شکمو ام ولی چند وقته ورزش و باشگاه رو شروع کردم زیر نظر استاد رضا ناصری (دروازبان اسبق تیم ملی فوتسال) دیگه دارم رعایت میکنم


خیلی مهربون و شوخم چون همیشه عقیده دارم که زندگی مانند یک آینه است

هنگامی که در آن لبخند بزنیم بهترین نتایج را به دست خواهیم آورد


همیشه دنبال این هدفم که با زبان موسیقی بتونم حال دل مردممو خوب کنم چه شاد چه غم انگیز هر دو حالت می‌تونه بعضی اوقات حال دل آدم رو خوب کنه و برای ۳ دقیقه هم شده ذهن آروم بگیره


من به پرواز خیلی علاقه دارم چون نگرش آدم نسبت به رفتارش عوض میشه که دنیا خیلی کوچیکه

خیلی خیلی اهل سفر هستم کلا به خوشگذرونی خیلی اهمیت میدم چون حال دلم باید خوب باشه تا بتونم تاثیر گذار باشم


من مجردم و همسر من و دنیای من فعلا همین موزیکه تا بعدا ببینیم دست تقدیر چه به سر ما میاورد



از خدا می‌خوام همیشه ی همیشه حال دل مردمم خوب باشه چشماشون همراه لباشون بخنده و منم بتونم سهمی داشته باشم از این امر

نیاوشموزیک نیاوشniyavashآهنگ نیاوشنیاوش موزیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید