ویرگول
ورودثبت نام
Reza Amini
Reza Amini
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برنامه نویسی و ستون فقرات !

یکم شاید عنوان مقاله براتون تعجب آور بوده اول ک ستون فقرات کجا برنامه نویسی کجا ولی بعدش خودتون حس کردید میخوام چی بگم الان.

افرادی که ساعت های زیادی رو پشت سیستم هستند معمولا به مشکلات زیادی از جمله کمردرد و گردن درد و.. دچار میشن که برنامه نویس ها هم شامل این افراد میشن البته برنامه نویسا یکمم بیشتر!

کار به جای خودش ، سلامتی هم به جای خودش...

خب بیاید ببینیم دلیلش چیه؟!

یکی از دلایل اصلیش بد نشستن و عادت های بد ما هستش و یکی دیگه از دلایل این ، امم خب نمیدونم منم که دلیل دیگش چیه، یعنی تخصص من نیست که بدونم!

خب حالا چیکار کنیم؟

نگران نباشید من راهشو پیدا کردم قبل شما و اینجا بود که تصمیم گرفتم با یک پزشک مصاحبه کنم و ازش مشاوره بگیرم ولی نه بصورت خصوصی بلکه بصورت یک پادکست که توی سایت پادکد قرار بگیره.

توی این پادکست من با دکتر نوید مقدم که یکی از پزشکان فعال حوزه ستون فقرات هستش صحبت کردم و ایشون توضیحات بسیار خوب و جامعی در خصوص دلایل این مشکلات و راه حل های اون ارائه دادن که گوش دادن بهش قطعا خالی از لطف نیست و بسیار میتونه روی سلامتی شما در آینده موثر باشه.

توی پادکست "برنامه نویسی و ستون فقرات" در خصوص این مورد کامل صحبت شده ، که پیشنهاد میکنم اصلا از دستش ندید.


راستی میتونید توی پادکد پادکست های برنامه نویسی رو گوش بدید و ازشون استفاده کنید. قطعا خالی از لطف نیستند!

پادکست برنامه نویسیپادکدبرنامه نویسی و ستون فقراتکمردرد برنامه نویسانسلامت برنامه نویسان
سلام ، من رضام برنامه نویس Back-end و علاقه مند به حوزه تکنولوژی :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید