ویرگول
ورودثبت نام
Reza Amini
Reza Amini
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

شروع مسیر پرپیچ و خم برنامه نویسی


افراد وقتی که میخوان یه مهارت جدیدی رو یاد بگیرن معمولا سوالات زیادی در خصوص اون مهارت یا کار توی ذهنشون شکل میگیره که چطور شروع کنند، چه پارامتر هایی مهمه در طول این مسیر و ...

این سوالات برای افرادی هم که میخوان برنامه نویسی رو شروع کنن پیش میاد و البته در تعداد بالاتر که باعث میشه افراد بیشتر گیج شن و دیرتر به مسیر یادگیری و شروع اون مهارت پا بزارن.

امروزه برنامه نویسی یکی از شغل های ترند دنیا هستش که به نسبت درآمد خوبی هم داره و خیلی از افراد هم هستند که صرفا به جهت عشق و علاقشون به سیستم و کامپیوتر و.. میخوان وارد این کار بشن.

وقتی که دیدم افراد برای شروع سوالات زیادی توی ذهنشون به وجود میاد و جواب های مختلفی رو هم میگیرن از بقیه تصمیم گرفتم که یک سری پادکست ضبط کنم و در خصوص شروع این مسیر پر پیچ و خم صحبت کنم که چطور میتونیم شروع کنیم، چه پارامتر هایی مهمه و به چه چیزایی نباید گوش بدیم و البته توی این پادکست یکسری حقایق رو گفتم که شاید از بقیه موقع دریافت راهنمایی نشنوید و افراد نسبت به شفاف سازی این قضایا خودداری کنند.

توی این سری پادکست از سایت پادکد من در خصوص مقدمه شروع برنامه نویسی ، اهمیت سن و مدرک ، زبان انگلیسی و زبان شروع برنامه نویسی صحبت کردم که میتونید توی سایت پادکد به اونا گوش بدید.

گوش دادن به پادکست شروع برنامه نویسی


شروع برنامه نویسیبرنامه نویسیپادکست برنامه نویسیپادکدپادکست شروع برنامه نویسی
سلام ، من رضام برنامه نویس Back-end و علاقه مند به حوزه تکنولوژی :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید