ویرگول
ورودثبت نام
Rimersi
Rimersi
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

معرفی خود و دیگران به انگلیسی

In this lesson, you'll learn how to introduce yourself and also how to introduce people who don't know each other.

در درس جدید ریمرسی، شما یاد می‌گیرید که چطور خودتون رو معرفی کنید و همچنین افرادی که همدیگر رو نمی‌شناسند به هم معرفی کنید. بحث "معرفی" در انگلیسی در کل بحث ساده‌ای است، ولی انجام دادن اون به صورت روان و با اعتماد به نفس، مهارت خوبی محسوب می‌شه.

در موقعیت‌های رسمی:

"Hello. I'm Bill White."

سلام. من بیل وایت هستم.

"Hi. I'm Susan Jones.

سلام. من سوزان جونز هستم.

"It's a pleasure to meet you."

ملاقات شما باعث افتخار بنده است.

"It's a pleasure to meet you, too."

همچنین باعث افتخار بنده هم هست.

we smile because it's a little bit... It shows that you're a friendly person and you're happy to meet the other person.

در این مواقع:

ما کمی لبخند می‌زنیم. به خاطر اینکه نشون می‌ده که شما صمیمی هستین و از اینکه طرف مقابل رو ملاقات می‌کنین خوشحالین.

you can call me Susan.

می‌تونی من رو سوزان صدا بزنی.

در موقعیت‌های غیر رسمی:

"Hi! Hi! I'm George."

سلام. من جورج هستم.

"Hi! I'm Maria."

سلام. من ماریا هستم.

"Nice to meet you."

از آشناییتون خوشبختم.

"Nice to meet you, too."

من هم خوشبختم.

how to introduce people to each other.

چطور افراد رو به هم معرفی کینم.

First, we'll do this in a formal situation.

ابتدا در یک موقعیت رسمی انجامش می‌دیم.

سه نفر در این مکالمه حضور دارند.

Carol Smith says: "Have you met each other?"

کارل اسمیت: شما تا حالا همدیگر رو دیدین؟

Scott answers and he says: "No, we haven't."

اسکات جواب می‌ده و می‌گه: خیر

کارل دو نفر رو به هم معرفی می‌کنه.

"Mr. Topper, this is Mr. Shaw."

Mr. Shaw, this is Mr. Topper."

"Pleasure to meet you."

ملاقات شما باعث افتخار بنده است.

"Pleasure to meet you, too."

ملاقات شما باعث افتخار بنده هم هست.

حال سؤال اینجاست که همه عبارات و جملاتی که یاد گرفتیم رو چطور به ذهن بسپریم؟

در واقع بهترین راه به ذهن سپردن چیزهای جدیدی که یاد گرفتیم تکرار آنهاست و این میسر نمی‌شه مگر اینکه دوستانی برای تمرین مداوم داشته باشیم. شما می‌تونید در وبسایت ریمرسی با تعداد زیادی از افرادی که در حال یادگیری زبان هستند و با شما هدف مشترک دارن آشنا بشین.



معرفی به انگلیسیریمرسیپارتنر زبان انگلیسیمحیط انگلیسی زبانچت انگلیسی
آموزش آنلاین زبان به روش تعاملی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید