ویرگول
ورودثبت نام
Rimersi
Rimersi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

مکالمه انگلیسی خرید لباس

این مقاله شامل مکالماتی است که به زبان انگلیسی هنگام خرید لباس با فروشنده داریم. معمولا مکالمات برای خرید لباس به این صورت آغاز می‌شوند (برای مشاهده ویدیو، اینجا را کیک کنید).

Good afternoon

عصر بخیر

Good afternoon

عصر بخیر

Can I help you?

می‌تونم کمکتون کنم؟

Yes, please. I’m looking for a jacket.

بله لطفا، من دنبال یک ژاکت می‌گردم.

Ok. What color are you looking for?

دنبال چه رنگی می‌گردید؟

Black, I’m looking for a black jacket.

مشکی، دنبال ژاکت مشکی می‌گردم.

And, what size are you looking for?

و دنبال چه سایزی می‌گردید؟

I’m looking for a medium.

دنبال سایز متوسط هستم.

Medium, alright. A black jacket and a medium.

متوسط، بسیار خب. ژاکت مشکی و متوسط

Here you are.

بفرمایید.

Oh, that’s nice.

زیباست.

We are having a sale.

ما حراج داریم.

Buy one, get one free.

یکی بخر، دو تا ببر.

Is this sweater on sale?

آیا این ژاکت حراج هست؟

What the total cost is?

همه با هم چند؟

Returns/refunds/exchanges

I’d like to return this.

من میخوام که این رو پس بدم.

Do you have the receipt?

آیا فاکتور رو د ارید؟

I’d like a refund.

من مایلم که پولم رو پس بگیرم.

I want my money back.

من پولم رو می‌خوام. (این جمله خیلی مؤدبانه نیست).

I’d like to make an exchange.

من میخوام یک تعویض انجام بدم.

I want to exchange this for a different color.

من میخوام رنگ این رو عوض کنم.

I just want a different color/size.

من یک رنگ/سایز متفاوت می‌خوام.

Do you have your receipt?

فاکتورت رو داری؟

برای تمرین سایر مکالمات انگلیسی روزمره، از ویدیوهای مرکز آموزش ما استفاده کنید. https://rimersi.com


ریمرسیخرید لباس به انگلیسیآموزش زبان انگلیسی با ویدیوپارتنر زبانچت انگلیسی
آموزش آنلاین زبان به روش تعاملی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید