ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

مزایا و معایب چمدان بزرگ چیست؟



با استفاده از توشه کوچک راه برای جلوگیری از نیاز به بررسی یک کیسه است.

برخی از جوانب مثبت و منفی به استفاده از چمدان بزرگ به خاطر داشته باشید قبل از گام گذاشتن در سفر وجود دارد. یکی از مهمترین جوانب مثبت است که چمدان بزرگ را می توان بسته بندی شده با مقدار زیادی از آیتم ها; واقعا وجود دارد بدون نیاز به بسته به آرامی در هنگام سفر با چمدان بزرگتر. از سوی دیگر, توشه بزرگتر می تواند تا حدودی گنده برای مدیریت, بسیار سنگین تر برای حمل, و می تواند هزینه های چمدان اضافی متحمل زمانی که در هواپیما بررسی می شود. به همین دلیل لازم است به راحتی قادر به بسته زیادی با ناراحتی کشیدن اطراف کیسه بزرگ و سنگین وزن است

اگر توشه کند چرخ یا دسته گسترش ندارد, ممکن است بیش از حد سنگین برای برخی از مردم به حمل.

برخی از افراد پیدا کردن که اگر آنها در حال سفر برای مدت زمان طولانی و یا حتی در حال حرکت در جایی, جدید, چمدان بزرگ می تواند یک نجات دهنده زندگانی و اجازه می دهد آنها را به مهم ترین اموال در هواپیما با آنها حتی در صورتی که برای بررسی یک کیسه. پلاستیک سخت توشه یکی دیگر از گزینه خوبی برای افرادی که در حال حمل اقلام با ارزش مانند دوربین و تجهیزات است که می تواند آسیب دیده اگر کیسه کاهش یافته بود و یا اگر چیزی سنگین کاهش یافت و در بالای آن. این در نسخه های بزرگتر نیز برای راحتی بیشتر در دسترس هستند.

کیسه های بزرگتر می تواند گنده برای مدیریت.

جنبه های منفی به توشه بزرگ ممکن است مزایای ظرفیت آن سنگین تر بودن, با این حال. اول ، اگر یک فرد گرفتن یک قطعه بزرگ از توشه در هواپیما ، او تقریبا همیشه باید آن را بررسی کنید. این می تواند زمان انتظار اضافی در فرودگاه باعث, احتمالا افزایش خطر ابتلا به توشه از دست داده, و حتی ممکن است متحمل هزینه های چمدان اضافی. اگر کیسه بیش از حد وزن تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی آن تقریبا قطعا هزینه های اضافی متحمل خواهد شد. مردم سفر با قطار یا ماشین ممکن است دریابید که با استفاده از چمدان بزرگ آزار مسافران دیگر و یا باعث می شود آن را مشکل تر برای افراد دیگر به تناسب موارد خود را به عنوان به خوبی.

اکثر خطوط هوایی هزینه خدمات برای چک چمدان شارژ.

منفی اضافی به استفاده از چمدان بزرگ گاهی اوقات دیده می شود زمانی که یک مسافر می رسد در مقصد خود. مگر در مواردی که او خواهد شد ماندن در همان محل برای مدت زمان سفر, ممکن است آن را دلخوری به انتخاب کنید تا و حمل توشه به مکان های مختلف. این امر به ویژه اگر توشه کند چرخ و یا یک دسته گسترش برای حمل آسان ندارد. برخی از مردم ممکن است که توشه خود را می شود بیش از حد سنگین برای آنها را به انجام آن حتی می تواند منجر به کمر درد مانند هنگامی که در تلاش برای خم شدن و بلند کردن آن است.



نظرات بحث

اگر من استفاده از چمدان است که بزرگ, من تا پایان بسته بندی بسیار بیشتر از من نیاز. من تمایل به بیش از حد آماده برای همه چیز, و با استفاده از توشه کوچکتر من کمک می کند مدیریت این وسواس.

یک سال, من یک کیسه بزرگ با من در زمان به بازدید از یک دوست به مدت یک هفته. وقتی به خانه رسیدم و غیر بستهای, متوجه شدم که من همراه چهار لباس که من هرگز حتی عینک آورده بود. همچنین ، من همراه سه جفت کفش که من هرگز در طول سفر استفاده می شود carted بود.

سال بعد, من یک کیسه حدود نیمی از اندازه یکی از قدیمی و جو در زمان. من در زمان تعداد دقیق لباس من نیاز, و کیسه بسیار آسان تر برای حمل بود. من هیچ شرایط اضطراری که مورد نیاز لباس اضافی ندارد, بنابراین من تصمیم به استفاده از کیسه های کوچک هر سال.

من به برخی از توشه بزرگ واقعا سرد است که من خریدم را با من در تعطیلات ساحل سالانه من. من برای یک هفته تمام اقامت, بنابراین من نیاز به مقدار زیادی از فضای برای همه کسانی که لباس های شنا, حوله ساحل, و فلیپ فلاپ.

چمدان سخت غول پیکر در مرغ دریایی و امواج اقیانوس پوشیده شده است. دسته صدف حلزونی یا خرچنگ بزرگ است. در داخل درب محفظه برای چیزهای کوچک هستند, مانند مسواک و موچین.


یک کیسه بوم که به چمدان متصل می شود در همان طراحی پوشیده شده است. من با استفاده از این برای برگزاری تمام کفش من, و آن را بزرگ بود که قادر به ذخیره آنها را به دور از لباس های تمیز من.



چمدان بزرگمزایای چمدان بزرگخرید چمدان بزرتولید چمداناننواع چمدان
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید