ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

ویژگی های یک کیف مناسب سفر

یک کوله پشتی که چک نمی کردن تمام جعبه در این لیست می کنید:

1. مواد مقاوم در برابر آب

در حالی که خود را بسته نیازی به 100% ضد آب (این است که مگر اینکه شما در حال رفتن به برخی از طولانی چند روز افزایش) مطمئن شوید که کیسه های خود را ساخته شده است از یک نیمه-مواد ضد آب تا همه چیز را نمی شود در یک نم نم باران (اکثر کوله پشتی سفر آمده را پوشش می دهد شما می توانید بیش از آنها را در مورد یک رگبار شدید).

علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که مواد طولانی مرطوب نخواهند ماند و در نتیجه کپک زده می شوند. من برای مواد است که ضخیم اما سبک نگاه. فیبر نایلون درمان واقعا خوب است. شما باید قادر به ریختن یک فنجان آب بیش از آن بدون داخل خیس شدن. من در طول باران های سیل آسا یا باران های بارانی زیاد سفر نمی کنم ، اما قبلا در باران های کوچک گرفتار شده ام. از آنجا که کوله پشتی من از مواد خوب ساخته شده است ، من هرگز کیسه خود را برای پیدا کردن لباس های مرطوب باز نکردم.

2. زیپ قفل شو

اطمینان حاصل کنید که هر محفظه دارای دو زیپ بنابراین شما می توانید آنها را با هم قفل. در حالی که واقعا در مورد مردم شکستن به کیسه من و سرقت لباس های کثیف من در یک خوابگاه نگران نیست, من دوست دارم قفل کردن کیسه من وقتی که من سفر هستم. من همیشه پارانوئید هستم که کسی در حال رفتن به قرار دادن چیزی در کیسه من و یا که یک کنترل چمدان grabby در فرودگاه در حال رفتن به چیزهای من.

هنگام خرید قفل, مطمئن شوید که بسته می گوید آنها قفل TSA پسند. این قفل یک شیر انتشار ویژه ای است که اجازه می دهد تا TSA برای باز کردن قفل بدون شکستن آن به طوری که آنها می توانید کیسه خود را چک کنید. شما می توانید قفل TSA در هر فروشگاه خرده فروشی بزرگ مانند هدف یا خارج شده خرید.

3. محفظه های متعدد

یک کیسه خوب باید محفظه های متعدد داشته باشد. این اجازه می دهد تا شما را به مرتب کردن اموال خود را به بخش های کوچکتر پس از آن آسان تر برای پیدا کردن چیزهای شما نیاز دارید. به عنوان مثال ، لباس های من در محفظه اصلی کیسه من ، چتر من و flips flops در بالا ، و کفش من در محفظه جانبی جدا شده (به این ترتیب آنها همه چیز را کثیف نمی کنند). این موجب صرفه جویی نیاز به حفاری در اطراف کیسه خود را.


4. قاب داخلی

اکثر کوله پشتی امروز بسته های داخلی قاب هستند, به این معنی که میله های پشتیبانی و قاب را به کوله پشتی ساخته شده و پنهان از نظر. با این حال وجود دارد برخی از آنها هنوز هم خارجی-قاب کوله پشتی که در آن میله جدا از واقعی بسته و چوب (فکر می کنم از کسانی که در کوله پشتی شما ببینید در پیاده روی فیلم و یا فیلم در مورد مردم کوله پشتی اروپا در 1970s — بزرگ clunky قاب فلزی). يکي از اونا رو نگير. اطمینان حاصل کنید که شما خرید یک کوله پشتی با یک قاب داخلی. این نه تنها به نظر می رسد بهتر است اما میله نمی خواهد در هر چیزی گرفتار و کیسه خود را نیز باریک خواهد بود, ساخت در حال حرکت در اطراف آسان تر.

علاوه بر این ، بسته های داخلی قاب تمایل به سبک تر به عنوان قاب از فیبر کربن یا پلاستیک سخت ، که باعث می شود آنها را آسان تر در پشت خود و همچنین با دوام تر تشکیل شده است.

5. کمربند لگن خالی

بنابراین شما می خواهید یک کمربند خالی را به حمایت از وزن راحت تر بسیاری از وزن شما حمل اطراف پایین باسن خود را هل دادن خواهد شد. کمربند کمک خواهد کرد ارائه پشتیبانی و توزیع بار به طور مساوی در پشت خود را, باعث فشار کمتر. کمربند لگن نیز باید قابل تنظیم باشد ، بنابراین شما می توانید آن را برای پشتیبانی اضافی سفت کنید. برای یک کیسه است که جیب در کمربند ران زیپ بیش از حد برای دسترسی آسان نگاه. این جیب خوب برای تغییر شل هستند, گذرگاه, و دیگر چیزهای کوچک شما نیاز به دسترسی سریع به.

6. تسمه شانه خالی

به عنوان وزن بسته خود را نیز بر روی شانه های خود را هل دادن این را بار خود را راحت تر حمل. پد فشار کمتر بر روی شانه های خود را قرار داده و همچنین کمک به فشار کردن کمر خود را. مطمئن شوید که لایه بسیار ضخیم و ساخته شده از یک قطعه واحد از مواد که از آن خواهد شد کمتر احتمال دارد به تقسیم و نازک کردن.

بهترین راه برای تست این است که بازدید از فروشگاه و کیسه را امتحان کنید. یک عضو هیات بار کیسه با همه چیز ، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه آن را بر روی شانه های خود را احساس می کند که به طور کامل وزن.

7. منحنی / خالی تماس

یک بسته کمری شکل باعث می شود که آن را راحت تر حمل کند ، زیرا به طور مساوی وزن بیشتری را توزیع می کند-همان اصل در صندلی های منحنی استفاده می شود. این اجازه می دهد تا برای یک قوس طبیعی تر اطمینان حاصل شود بدون درد پشت. این نوع از بسته ایجاد یک فضای کوچک بین خود را به عقب و کیسه اجازه می دهد هوا به حرکت از طریق و کمک به نگه داشتن شما کمی سرد (سقز کیسه های خود را در اطراف می توانید ساخت تا عرق!).


8. بارگذاری جلو

کوله پشتی جلو بارگذاری یکی که اجازه می دهد تا شما را به فایل های فشرده باز کردن صورت از سمت و دسترسی به تمام مسائل خود را است. کیسه بالا بارگذاری تنها اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به مسائل خود را از یک سوراخ در بالا. این باعث می شود گرفتن مسائل خود را (به خصوص اگر آن را در پایین کیسه خود را است) واقعا دشوار است. همیشه یک کوله پشتی است که "بارگذاری جلو" بنابراین شما باید دسترسی آسان به تمام دنده خود را دریافت کنید.

در مقابل ، یک کیسه با هر دو بالا و پایین بارگذاری نیز کافی خواهد بود. فقط مطمئن شوید که شما نمی خرید یک کیسه با تنها یک باز که دسترسی به مسائل خود را ناخوشایند را.

ساک سفریخرید کیف مسافرتیانواع کیف سفریبهترین ساک مسافرتی
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید