ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چه کیف دستی اندازه باید حمل کنم?

من فکر می کنم ما می توانیم و باید هر یک از پیدا کردن سبک شخصی خود ما و راحت با آن باشد. من اندازه بزرگ است که کیف های دستی تبدیل شده اند را درک نمی کنند. اگر من یک کیف دستی شیک در حال حاضر انجام, این امر می تواند 90% خالی, و من مطمئن هستم که من نقطه نیست. به طور جدی, برخی از من حمل در قطعات توشه کوچکتر از برخی از کیف های دستی.

من دوست دارم کوچکتر" سازمان " نوع کیف های دستی با بند شانه, در یک چرم خوب. فایل های فشرده آن را باز کنید و یک محل برای همه چیز وجود دارد. من هیچ چیز را برای موهایم حمل نمی کنم ، و فقط یک رژ لب. کارت های اعتباری, پول نقد, جیب بیرونی کوچک برای تلفن همراه. کلید ماشین و عینک آفتابی مناسب در داخل.

با استانداردهای امروز ، کیف دستی من بیشتر از یک کیف پول است!

چگونه می توانم اندازه کیف دستی را انتخاب کنم تا بدنم را از بین نبرم یا مینیاتوری نگاه کنم ؟

گمان می کنم, صرف نظر از اینکه من به نظر می رسد از مرحله می شود, من حمل آنچه که من احساس من متناسب.

نحوه انتخاب اندازه کیف دستی

بنابراین برای پاسخ به سوال او ما نیاز به اندیشیدن بر چند سوال.

مقیاس بدن شما چیست؟

برای گرفتن ایده از مقیاس بدن خود را اندازه گیری اطراف مچ دست خود را (در اینچ) برای دیدن جایی که شما مناسب.


کوچک: 5.5 " یا کمتر

متوسط: 5.5 "تا 6.5"

بزرگ: 6.5 " یا بیشتر


در حال حاضر این فقط یک راهنمای کلی – همه چیز در مورد ارتفاع به وزن و همچنین, بنابراین اگر بسیار بلند اما بسیار باریک شما ممکن است در مقیاس کوچکتر.


اگر شما می خواهید به خودتان نگاه کوچکتر حمل و بزرگتر کیف دستی اگر شما می خواهید به خودتان نگاه بزرگتر حمل یک مقیاس کوچکتر کیف دستی در غیر این صورت با هر مقیاس کیف دستی که مناسب بدن خود را در مقیاس تعیین شده قبلی.

مقیاس کیف دستی

بنابراین روند برای کیف های دستی بزرگ است زیرا بسیاری از زنان می خواهند خود را نگاه ریزه اندام تر.

اثر شخصیت

شما همیشه باید به پرتاب شخصیت به معادله, آن پیشی میگیرد هر حکومت در کتاب. بنابراین اگر کارن دوست دارد یک کیف دستی در مقیاس کوچکتر, مهم نیست که چه مقیاس او, این چیزی است که او را انتخاب کنید به حمل. و یا اگر دوست بسیار ریزه اندام من را دوست دارد یک کیف دستی عظیم ، حتی اگر آن را به او کوتوله، او را انتخاب کنید به آن را حمل.

آنچه مهم است به یاد داشته باشید با یک کیف دستی مهم نیست که چه اندازه است را انتخاب کنید که بیانگر شخصیت شما و یک قطعه بزرگ. شما می پوشند/حمل آن هر روز, بنابراین مطمئن شوید که آن را با کیفیت خوب و می افزاید: به نگاه کلی خود را به جای حمل چیزی, پیر و ضرب و شتم تا که detracts از تصویر خود را.


سایز کیف دستیخرید کیف دستی عمدهتولید کیفکیف مناسب
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید