ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

کیف دستی چه سایزی باید داشته باشم؟

کیف دستی چه سایزی باید داشته باشم؟

یکی از خوانندگان دوست داشتنی من کارن این ایمیل را برای من ارسال کرد:

من فکر می کنم ما می توانیم و باید هر کدام سبک شخصی خود را پیدا کنیم و از آن راحت باشیم. من اندازه بزرگی که کیف های دستی شده اند را نمی فهمم. اگر من یک کیف دستی شیک در دست داشته باشم ، 90 درصد آن خالی است و مطمئن نیستم که منظورم را بفهمم. به طور جدی ، برخی از قطعات چمدان دستی من کوچکتر از برخی کیف های دستی هستند.

من کیف های دستی کوچکتر از نوع "Organizer" با بند شانه ، با چرم زیبا دوست دارم. آن را با زیپ باز کنید و برای همه چیز جایی وجود دارد. من برای موهایم چیزی ندارم و فقط یک رژ لب دارم. کارت های اعتباری ، پول نقد ، جیب بیرونی کوچک برای تلفن همراه. کلید ماشین و عینک آفتابی داخل آن قرار می گیرد.

طبق استانداردهای امروز ، کیف دستی من بیشتر یک کیف پول است!

چگونه می توانم سایز کیف دستی را انتخاب کنم تا بدنم غرق نشود یا مینیاتوری به نظر نرسد؟

من تصور می کنم ، صرف نظر از این که به نظر می رسد خارج از مرحله هستم ، آنچه را که احساس می کنم مناسب من است حمل می کنم.

نحوه انتخاب سایز کیف دستی

بنابراین برای پاسخ به سوال او باید به چند سال فکر کنیم.

مقیاس بدن شما چقدر است؟

برای به دست آوردن اندازه مقیاس بدن خود ، دور مچ دست خود را (به اینچ) اندازه گیری کنید تا ببینید کجا متناسب هستید.

کوچک: 5.5 ″ یا کمتر

متوسط: 5.5 ″ تا 6.5 ″

بزرگ: 6.5 اینچ یا بیشتر

در حال حاضر این فقط یک راهنمای کلی است - همه چیز به قد و وزن نیز مربوط می شود ، بنابراین اگر بسیار بلند اما بسیار باریک هستید ممکن است در مقیاس کوچکتر به نظر برسید.

توهم نوری مقیاس

حال ، به این تصویر نگاه کنید: کدام دایره مرکزی بزرگتر است؟

یکی در سمت راست - درست است؟

نه ، اندازه آنها یکسان است ، این فقط یک توهم نوری است. چگونه می توانیم این را در انتخاب کیف دستی استفاده کنیم؟

اگر می خواهید خود را کوچکتر جلوه دهید ، یک کیف دستی بزرگتر حمل کنید ، اگر می خواهید خود را بزرگتر نشان دهید ، یک کیف دستی با ابعاد کوچکتر حمل کنید ، در غیر این صورت با هر کیف دستی که مطابق اندازه قبلی بدن شما است ، استفاده کنید.

مقیاس کیف دستی

بنابراین روند کیف های دستی بزرگ به این دلیل است که بسیاری از خانم ها می خواهند خود را کوچک تر نشان دهند.

تأثیر شخصیت

شما همیشه باید شخصیت را به معادله بیندازید ، این قانون از هر "قاعده" ای در کتاب فراتر می رود. بنابراین اگر کارن کیف دستی کوچکی را دوست دارد ، صرف نظر از مقیاس او ، این چیزی است که او برای حمل انتخاب می کند. یا اگر دوست بسیار کوچک من کیف دستی عظیمی را دوست دارد ، هر چند که برای او کوتاهی کند ، او حمل آن را انتخاب می کند.

آنچه مهم است که با یک کیف دستی به یاد داشته باشید ، صرف نظر از اندازه آن ، این است که یکی را انتخاب کنید که شخصیت شما را نشان دهد و یک قطعه عالی باشد. شما هر روز آن را می پوشید/حمل می کنید ، بنابراین مطمئن شوید کیفیت آن خوب است و به ظاهر کلی شما می افزاید ، به جای این که چیزی قدیمی و ضرب دیده شده را از بین ببرید.


شما کدام کیف دستی را ترجیح می دهید؟

راههای بیشتر برای ایجاد یک ستون رنگ برای طولانی و باریک

کیف دستی خود را کجا حمل کنید

من دوست دارم بزرگتر (گسترده تر) به نظر برسم ، بنابراین از کیف هایی که روی من بزرگ به نظر می رسند اجتناب می کنم.

من همیشه یک کیف کوچک کوچک داشتم (اندازه یک کیف پول بزرگ ، برای جا دادن همه چیز در آن مهارت لازم است) ، اما اخیراً به یک کیف متوسط ​​تبدیل شده است. کتاب و دستکش هم می توانند وارد شوند ، آه! این برای استفاده روزانه بهتر است ؛ موارد کوچک بیشتر برای بیرون رفتن است.

من بر بندهای شانه قابل تنظیم اصرار دارم تا بتوانم آن را در سراسر بدن بپوشم (اتفاقاً چه تاثیری دارد؟) یا روی یک شانه (در کنار بدن).

من از کیف هایی که بین بازو و قفسه سینه قرار دارند متنفرم ، آنها باید زیر آرنج باشند تا راحت باشم.

البته در این صورت شکل وجود دارد ... اما این یک داستان کاملاً دیگر است.

از نظر رنگ ، من همیشه فکر می کردم که کیف باید با کفش مطابقت داشته باشد ، اما اخیراً این ایده را به دست آوردم که کیف و روسری و دستکش یک گروه سه نفره خوب است که هیچ ارتباطی با کفش ندارد. من همچنین دیده ام که زنان از یک کیف پول روشن استفاده می کنند که با هیچ چیز دیگری که پوشیده بودند مطابقت نداشت - بد نیست ، اما فقط برای تغییر ، هر روز خسته کننده می شود. همچنین از آنجایی که من کیف های دور ناحیه باسن را می پوشم ، ممکن است یک کیف روشن هوشمند نباشد زیرا چشم ها را به جای صورت به پایین می آورد.

به هر حال ، من از چرم به دلایل اخلاقی اجتناب می کنم ، که انتخاب های من را تا حد زیادی محدود می کند ، اما نه به طرز غیرقابل تحملی.

نتیجه

مرد بیرون آوردن چیزها برای آنها دردآور است ، اما ارزش آرامش را دارد. به سختی می توان یک کوله پشتی پیدا کرد که روی یک کت پشمی منطقی به نظر برسد.

سایز کیفخرید کیفکیف زنانهتولیدی کیفکیف و شخصیت
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید