ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

5 رنگ کیف دستی است که با همه چیز ست میشود


5 رنگ کیف دستی است که با همه چیز (و سیاه و سفید نیست)


در حالی که پانسمان در تمام سیاه و سفید باعث می شود برای پانسمان صبح آسان, من آموخته ام آن وحشتناک برای خلق و خوی من است. برخی از موارد که در آن سر تا پا لباس سیاه و سفید اجتناب ناپذیر است وجود دارد, اما من همیشه باید برای تزریق برخی از رنگ به نگاه من از طریق لوازم جانبی من. به همین دلیل من حتی یک کیف دستی سیاه و سفید ندارم. گرد کردن لباس من با یک کیف دستی پر جنب و جوش یک راه آسان برای اضافه کردن برخی از شادی به نگاه من است. این که آیا آن یک کیف زرد یا یک کیسه کوچک قرمز گره است, من شناخته شده است به حمل و نقل کردن در اطراف کیسه های از همه رنگ. و صحبت از یک لباس همه سیاه و سفید: یک کیف دستی رنگارنگ به نظر می رسد بزرگ با آن. برای کمک به شما اضافه کردن برخی از pizazz به نظر می رسد روز به روز خود را, من گذاشته پنج رنگ کیف دستی هیجان انگیز است که فوق العاده همه کاره و سرگرم کننده می باشد.

قرمز

قرمز است که احتمالا خنثی ترین رنگ در این لیست. این می افزاید: پاپ فوق العاده از رنگ به ساز و برگ خود را بدون اینکه بیش از حد جسورانه. من استدلال می کنند که قرمز می رود با همه چیز آن را به عنوان اساسا یک رنگ فصلی (بر خلاف سیاه و سفید, که کاملا بد شانسی در تابستان است). اگر شما احساس جسارت ، شما می توانید به زیبایی شناسی قرمز به طور کامل لاغر و انتخاب کردن برای یک گروه گیلاس سر تا پا

زرد

هنگامی که آن را به لوازم جانبی رنگارنگ می آید, زرد کاملا یک رنگ همه کاره است ، بیش از حد. من به تازگی snagged یک کیسه Telfar زرد, و به دنبال در آن همیشه به ارمغان می آورد یک لبخند به صورت من. من به طور خاص لذت بردن از جفت شدن کیف های دستی زرد با لباس های خنثی و طلا و جواهر طلا.

سبز

اگر می خواهید واقعا با رنگ آزمایش برای کیف دستی سبز بروید. در حالی که بررسی دقیق بازار برای این داستان, من پیدا کردم خودم به سمت کیف پول سبز گرانشی. از لحاظ رسوندند تا حجم ساز و برگ, یک کیف دستی سبز می کند که فقط در یک سقوط از بین بردن.

بنفش

کیف های دستی بنفش می تواند طیف وسیعی از رنگ های قرمز عمیق به سایه یاس بنفش روشن. بنفش تیره تر احساس خنثی, در حالی که نسخه های نقاشی با مداد رنگی را بیشتر از یک بیانیه. خط پایین: علاوه بر این از یک کیف دستی بنفش باعث می شود هر لباس بازیگوش تر و شاد.

نارنجی

نارنجی دارای طیف وسیعی از رنگ ها است-از مرکبات روشن تا تونل سوخته. این رنگ تکان دهنده سازگار است و در حالی که آن را قطعا می تواند پوشیده در طول سال, من ترجیح می دهم به پوشیدن کیف های دستی نارنجی من در طول ماه های گرم.









بهترین رنگ کیفخرید کیف عمدهتولیدی کیفسایز کیفرنگ مناسب کیف
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید