ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

5 رنگ کیف دستی که با همه چیز سازگار است

در حالی که لباس پوشیدن به رنگ سیاه و سفید لباس راحتی صبح را آسان می کند ، من یاد گرفته ام که برای روحیه من وحشتناک است. مواردی وجود دارد که لباس مشکی سر تا پا اجتناب ناپذیر است ، اما من همیشه باید از طریق لوازم جانبی خود مقداری رنگ به ظاهر خود تزریق کنم. به همین دلیل ، من حتی یک کیف دستی کاملا سیاه ندارم. گرد کردن لباس من با یک کیف دستی پر جنب و جوش راهی آسان برای افزودن کمی لذت به ظاهر من است. خواه یک کیف دستی زرد باشد و یا یک کیف مینی قرمز گره خورده ، من معروف بوده ام که کیف های مختلف را در اطراف کیف های دستی برمی گردانم. و صحبت از یک لباس کاملا سیاه: کیف دستی رنگارنگ با آن عالی به نظر می رسد. برای کمک به شما در افزودن برخی از انواع پیتزا به ظاهر روزمره ، من پنج رنگ کیف دستی جذاب ارائه داده ام که فوق العاده متنوع و سرگرم کننده هستند.

قرمز

قرمز احتمالاً خنثی ترین رنگ در این لیست است. بدون اینکه خیلی جسورانه باشد ، یک رنگ خارق العاده به لباس شما اضافه می کند. من می گویم که قرمز با همه چیز مطابقت دارد زیرا در اصل یک رنگ فصلی است (برخلاف رنگ سیاه که در تابستان کاملاً آشکار است). اگر احساس جسارت می کنید ، می توانید به زیبایی کامل قرمز متمایل شوید و یک گروه گیلاس سر تا پا انتخاب کنید


زرد

وقتی صحبت از لوازم جانبی رنگارنگ می شود ، رنگ زرد نیز کاملاً یک رنگ متنوع است. من اخیراً کیف زرد را به چنگ انداختم و نگاه کردن به آن همیشه لبخند را به لب می آورد. من به طور خاص از جفت کیف دستی زرد با لباس های خنثی و جواهرات طلا لذت می برم.

سبز

اگر می خواهید واقعاً رنگ را تجربه کنید ، به سراغ یک کیف دستی سبز بروید. در حالی که در بازار این داستان گشتم ، دیدم که دارم به سمت کیف پولهای سبز گرایش پیدا می کنم. از لحاظ افزایش حجم لباس ، کیف دستی سبز این کار را با یک دست و پا انجام می دهد.

رنگ بنفش

کیف های دستی بنفش می توانند از رنگ های عمیق سرخابی تا سایه های روشن یاسی باشند. بنفش های تیره احساس خنثی می کنند ، در حالی که نسخه های پاستل بیشتر بیان می کنند. خط پایین: اضافه شدن یک کیف دستی بنفش باعث می شود هر لباسی بازی و شادتر شود.

نارنجی

رنگ نارنجی دارای طیف وسیعی از رنگ است - از مرکبات روشن گرفته تا تن سوخته. این رنگ تکان دهنده ای سازگار است و گرچه مطمئناً می تواند در تمام طول سال پوشیده شود ، اما ترجیح می دهم کیف دستی های نارنجی ام را در ماه های گرم بپوشم






كيف دستيخريد كيف
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید