ویرگول
ورودثبت نام
تولیدی کیف روبنک
تولیدی کیف روبنک
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

5 نکته برای مراقبت از کیف دستی چرم خود را

وقتی که می آید به مراقبت از همه چیز خود را, کیف های دستی معمولا تحت رادار قرار می گیرند. آنها بی شک با دوام است که آن را سخت به تصور آنها نیاز به هر نوع مراقبت گرفتن است.

اما در دراز مدت, ساییدگی و پارگی شروع خواهد شد نشان دادن اگر شما بعد از کیف چرم خود را نگاه نکنید. 5 راهنمایی ساده برای حفظ کیفیت بکر کیف دستی خود را در اینجا.

1. استفاده از یک کیسه برای نگه داشتن قلم و مایعات

من نمی توانم به شما بگویم که چند بار من به طور تصادفی آب یا لوسیون ریخته, و یا یک قلم به بیرون درز در کیسه من. این خیلی خسته کننده زمانی که آن اتفاق می افتد. به همین دلیل من یک کیسه داخلی برای رفتن به داخل کیسه های متوسط و بزرگتر طراحی کردم. این هم یک درد در حال حرکت ملزومات من از یک کیسه به دیگری هر زمان که من تغییر کیسه های. من همیشه به نظر می رسد چیزی را فراموش کرده ام. قرار دادن تمام ملزومات را در یک کیسه من کمک می کند تا آنها را پیدا کنید به راحتی و در حال حاضر زمانی که من سوئیچ و کیف و همه من نیاز به حرکت است که من کیف پول و انواع کیسه (بله من بیشتر از یکی!).

2. چیزهای کیسه خود را برای حفظ شکل آن

تمام کیف های دستی ، بدون توجه به اندازه آنها ، از چاشنی بهره مند خواهند شد. این بهترین راه برای آنها را به نگه داشتن شکل خود را در طول زمان است. به خصوص اگر شما نمی خواهد با استفاده از آنها در حالی که برای. همه کیسه های ما با چاشنی کاغذ حمل می شود. به یاد داشته باشید به نگه داشتن آن پس از باز کردن کیسه های جدید خود را. اگر شما در حال حاضر آن را پرتاب دستمال کاغذی یا روزنامه نیز کار می کند اما جوهر ممکن است لکه را داخل یک کیسه بنابراین مراقب باشید برای قرار دادن روزنامه در بافت کاغذ قبل از قرار دادن آن در داخل کیسه خود را!

3. کیسه های گرد و غبار خود را نگه دارید

ترین کیف های دستی با یک کیسه گرد و غبار آمده-مطمئن شوید که شما آن را نگه دارید! کیسه های ما همه کیسه های گرد و غبار بدون توجه به اندازه کیسه. کیسه های گرد و غبار وجود دارد برای محافظت از کیسه های خود را هنگامی که شما از آنها استفاده نمی. آنها می توانند از بین برد و از دست دادن درخشش خود را از گرد و غبار و یا از دست زدن به موارد دیگر در گنجه خود را که می تواند علامت یا لکه کیسه خود را. من ذخیره تمام کیسه های چرم من در کیسه های گرد و غبار خود را به نگه داشتن آنها به دنبال به عنوان بکر که ممکن است. هوا آنها را یک بار در هر دو هفته برای جلوگیری از رشد قالب و کیسه چرخش کلیدی است. استفاده روزمره از کیسه خود را آن را می پوشند, بنابراین تغییر همه چیز تا هر ماه.

4. کیسه های خود را در قفسه ذخیره کنید

هرگز, تا به حال آویزان کیسه خود را در گنجه خود را. بعد از مدتی این چرم به کشش که در آن از آویزان می شود (به خصوص اگر شما چیز خود را از کیسه خود را ندارد). اگر شما می توانید آنها را در قفسه یا قفسه سینه از زیر شلواری برای جلوگیری از گرانش کشیدن آنها را ذخیره کنید. بله ، گرانش همچنین می تواند جوانی کیسه شما را تحت تاثیر قرار دهد ، آنها بعد از همه از پوست گوساله ساخته شده اند. نگه داشتن آنها را دور از خود را آرایش, قلم, و لوسیون نیز آنها را از نشت تصادفی امن نگه دارید!

5. استفاده از محصول مناسب برای چرم مناسب

اصل کلی ساده است: حذف خاک ساخت تا با پاک کردن با پاک کننده به طور خاص برای چرم در سوال ساخته شده است. هر روز دیگر کیسه خود را رفت و برگشت سریع با یک پارچه خشک نرم—این بیش از چند دقیقه طول خواهد کشید اما مایل نسبت به حفظ ظاهر چرم خود را خواهد رفت. چرم نفوذ پذیر است و هرگز نمی تواند به طور کامل ضد آب باشد ، بنابراین اجتناب از کیسه های مورد علاقه خود را در آب و هوای بد. با اینحال وجود موم زنبور عسل و کرم که تابع به عنوان یک مانع در برابر آب, اما همیشه انجام یک آزمایش در یک بخش پنهان از کیسه های خود را برای دیدن اثر بر روی چرم خود را.


چون من باور نمی کنم آنها در واقع کار و همچنین آنها می گویند من از طرفداران بزرگ از چرم تمیز کردن محصولات نیستم. باور من ، هیچ چیز یک علامت قلم کردن چرم ، بدون توجه به آنچه در آن بر روی جعبه می گوید. با این حال ، جیر موضوع دیگری است. من توصیه می کنم خرید چرم تمیز کردن محصول به اسپری در کیسه خود را قبل از پوشیدن آن برای ارائه حفاظت بیشتر در برابر رنگ و صدمه به آب.

نکته نرم افزار: برای کیسه های چرم صاف ما ، توصیه می کنم با استفاده از یک کودک نرم پاک کردن برای تمیز کردن هر گرد و غبار و یا خاک از کیسه خود را.

و سخت افزار را فراموش نکنید. برخی از کیسه های گرانبها فلز اندود سگک یا زنجیر است که می تواند در طول زمان لکه دار کردن است. برای کیسه های ما ، من یک محصول فلزی و نقره ای کرم بر اساس توصیه می کنم زمانی که می بینید سخت افزار شروع به نگاه کمی تیره تر. همه شما نیاز به یک قطره کوچک از کرم و سواب پنبه است. مراقب باشید برای پوشش چرم در اطراف سخت افزار قبل از شما آن را تمیز به عنوان کرم چرم لکه دار خواهد شد.








مراثبت از کیفخرید کیفکیف چرمیتمیز کردن کیفمزرایای کیف چرمی
سلام و درود، ما در روبنک بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدی کیف کشور عزیزمون ایران هستیم و درتلاشیم که بهترین ها رو برای شما تولید بکنیم. لطفا به سایت ما مراجعه کنید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید