ویرگول
ورودثبت نام
صادق رخصتی
صادق رخصتی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برگه های تقلب برای برنامه نویسی وب


من یکی از طرفداران آموزش به روش خودخوان هستم، از اینکه مطلبی رو در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرم لذت میبرم. به نظر من مهترین موردی که در برنامه نویسی باید یاد گرفت، مفاهیم برنامه نویسیه. نباید در گرداب دستورالعمل ها و نگارش (syntax) غرق شد. برای همین برگه های تقلب یا همون Cheat sheet ها خیلی برای من دوست داشتنی هستند. چون من معمولا syntax ها رو حفظ نمیکنم.

یکی از خوبی های مطالعه این cheat sheet های یکی دو صفحه ای  اینه که به شما کمک میکنه از بعضی از قابلیت ها و توابع آماده ای که در اون زبان برنامه نویسی وجود داره مطلع بشید، کنجکاو بشید، تحقیق کنید و چیزای جدیدی یاد بگیرید.

در این پست من برای شما دوستان 5 فایل مهم و کاربردی برا ی برنامه نویسی وب آماده کردم که شامل cheat sheet های زبان های PHP, SQL, JQuery, HTML و CSS میشه. که میتونید از لینک های زیر بصورت مستقیم دانلود کنید:

CSS_cheat_sheet

HTML_cheat_sheet

Jquery_cheat_sheet

PHP_advanced_cheart_sheet

PHP_intro_cheat_sheet

SQL_chat_sheet

برنامه نویسی وببرگه تقلبhtmlcssphp
متخصص مخابرات ، برنامه نویسی، شبکه و امنیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید