ویرگول
ورودثبت نام
ronakhosravi
ronakhosravi
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

اطلاعات مربوط به مهاجرت به آلمان

مهاجرت
مهاجرت



دوستا دیدم خیلی نا امیدین گفتین یه خورده امید بهتون بدم

چطور این امید كه دادی جبران میشه با معین
قمیشی ابی
شماعی زاده
فتانه نوش آفرین.

اون دوتای اخر لیست فک کنم خوب باشه

سلام دوستان وقت همگی بخیر

‍️‍️

سؤالی داشتم لطف میکنید راهنمایی کنید

بفرمایید ادمینها و هر كدوم از دوستان اطلاع داشته باشن حتما جواب میدن

ممنونم. کسی ک پیش د‌انشگاهی ریاضی داره و ۲۶ ساله مدرک فنی حرفه ای رو هم بگیره شانسی داره برا کار بیاد آلمان

معین که نمیبینه
قمشی که کچله
شمایی زاده که گیتارشو بردن
ابی م که مفهومیه، حوصله نداریم

فك كنم رشته اتون و تجربه كار خیلی مهمه و زبان
بهتره ب پیام پین شده بالآی صفحه مراجعه كنید

نباید اینطور بگ دوست عزیز
كچلی قمیش
نابینایی معین
و گیتار ب سرقت رفته شماع زاده كه انتخاب خودشون نبوده و مقصر نیستن

ممنونم

پیام بالای صفحه کلا رفته. چطو برمیگرده

ابی چی همش داد میزنه اونم حتما باید قضاوت نکنم

از مدیر تقاضا دارم واسه این هفته یه موضوع انتخاب کنن تا از بحث های بی فایده جلو گیری بشه و گروه روشن بشم

من موضوع مد نظرم هست اگر چیزی به ذهنتون نیامد بگین تا مضوع رو عنوان کنم

میبخشید در مورد آوسبیلدونگ اطلاعاتی دارید بفرمایید لطفا.
برا این دوره با پیش دانشگاهی و ۲۶ ساله میشه رفت

ممنونم

آلمان
آلمان



در مورد مهاجرت آلمان بیشتر بخوانید

سلام به همگی دوستای عزیز و هم گروهی های خوبم
من تازگی براحتی سیزده کیلو از وزنم کم کردم و شکمم خیلی لاغر شده میدونم شاید مرتبط نباشه اینجا بیانش کنم ولی چون اینم میدونم لاغری واقعا کار سخت و طاقت فرسایی هست و واقعا خودم خیلی دنبالش بودم فیت و باربی بشم گفتم شاید یه نفر بخواد لاغر بشه چون هم خودم و هم خانوادم نتیجه گرفتیم با اجازه از مدیرمحترم گروه گفتم تو گروه بگم هرکسی خواست بهش بگم چجوری کم کردم بیاد پیوی تا کامل توضیح بدم

اخراج

این پشمک الدوله را بفرست تو توالت

سکوت

پیام پین شده را بخوانید.
هر وقت سوالتون توی گروه مشاوره مطرح شد از مسدودی درمیاین

سکوت

اخراج

راهپیمایی بدون مجوز در گروه ممنوع ️

منم یه موضوع مدنظرم هست که اگه بگم ربات غیرتی میشه و چت شما را میبنده.

به قول احمدی نژاد: بگم

دوستان
چت تا چند دقیقه دیگه قفل میشه.
سوالی داشتید بفرمایید

سلام
ببخشید ددلاین دانشگاه ها تو زمستون و تابستون حدودا چ بازه ای میشه

تحصیل در آلمان
تحصیل در آلمان




منظور زمستر تابستانی و زمستانی هست
توی گوگل بزنید راحت دیده میشه

ممنونم

مهاجرت تحصیلیمهاجرت به آلماندانشگاه های آلمانددلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید