ویرگول
ورودثبت نام
کی قراره چراغ ها رو خاموش کنه؟
کی قراره چراغ ها رو خاموش کنه؟
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

هیچی دیگه ؛ حدسم به واقعیت پیوست!


می دونستم اینجا هم نمی تونم ادامه بدم ، اصولا کاری رو میتونم ادامه بدم که توش کسی کاری به کارم نداشته باشه!

نه خودم رو معرفی کنم نه حتی کوچکترین رد و نشونی از خودم به جا بگذارم ...

امشب یک مطلبی رو سرچ می کردم، به ویرگول رسیدم ، یک نگاهی به نوشته های خودم انداختم و یک آن تصمیم گرفتم یه کپی بگیرم و دیلیت اکانت کنم و به سیاهی های درون خودم پناهنده بشم!

اما بعد یک مشکلی برای ویدئویی که روش کار می کردم پیش اومد و بعد هم یک دوست شب بیداری آنلاین شد و اصرار که همین الان بیا با هم مشکلات ایران و امریکا رو حل کنیم! و دیگه هم حس دیلیت اکانت پرید هم وقتش...

امشب سه چهار تا مطلب از پیشنهادات ویرگول در ادامه سرچ انجام شده خوندم و به نویسنده های هر کدام که یک سری زدم از چند ماه پیش به این ور هیچ خبر و اثری ازشون نبود...

خودم رو دلداری دادم که ببین! همه عین خودتن ! جوگیر میشن، عضو میشن، یه کمی می نویسن و به مقصد نامعلومی رهسپار میشن!

بهرحال تلاشم رو برای دوباره نوشتن میکنم...

همینجوری یک عکس از مطلبی که امشب روش کار می کنم برداشتم، صرفا برای خالی نبودن عریضه تصویری!
همینجوری یک عکس از مطلبی که امشب روش کار می کنم برداشتم، صرفا برای خالی نبودن عریضه تصویری!








ویرگولدکوراسیونشب بیدارخستهمتروکه
روزنوشته های اجباری یک زن معمولی در آستانه دهه پنجم یک زندگی معمولی تر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید