ویرگول
ورودثبت نام
روزنامه آزاد
روزنامه آزاد
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

تنبل ترین مردم جهان کیا هستن؟ |‌ رتبه بندی بهداشت جهانی

تنبلی یکی از جدی ترین معضلات جامعه مدرن است
تنبلی یکی از جدی ترین معضلات جامعه مدرن است

به نظرت مردم کدوم کشور دنیا از همه تنبل ترن؟

سازمان بهداشت جهانی اطلاعات 2 میلیون نفر از 168 کشور جهان رو بررسی کرده تا ببینه مردم کدوم کشورها کمترین فعالیت فیزیکی رو دارن و سلامتشون در خطره.

طبق این لیست مردم کشور کویت با 67 درصد بیشترین آمار تنبلی رو به خودشون اختصاص دادن. کشورهای بعدی به ترتیب ساموای آمریکا، عربستان، عراق، برزیل، کاستاریکا، قبرس، سورینام، کلمبیا و جمهوری جزایر مارشال هستند. من چیزی در مورد رتبه ایران در این رنکینگ ندیدم ولی شما میتونین لیست مفصلتر رو در سایت دیلی میل ببینین.

نقشه کشورهای فعال و کشورهای تنبل جهان
نقشه کشورهای فعال و کشورهای تنبل جهان


سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده همه مردم جهان باید حداقل 150 دقیقه ورزش سبک (دوچرخه سواری یا پیاده روی) یا 75 دقیقه ورزش سنگین داشته باشن تا از سلامت کافی برخوردار بشن. من هفته ای 5 ساعت شنا میکنم و 2 ساعت دوندگی اینتروال دارم که به نظرم آمار خوبیه. تو در هفته چقدر ورزش میکنی؟

تنبلیتنبل ترین مردم جهانسازمان بهداشت جهانیکویتعراق
من محمدرضا جعفری هستم یه نویسنده ماجراجو که هربار یه جا سرک میکشه و از کشفیاتش میگه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید