ویرگول
ورودثبت نام
روح الله روشندل
روح الله روشندل
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اولین روز آرین تک چگونه بود

سلام

اولین روزی که در آرین تک بودم رو می توانم بگم روزی بود که من در خدمت سربازی کشور عزیزمان ایران بود ، در مدت آموزشی منِ سرباز مثل خیلی های دیگه دوران سخت بودی ولی یه چیز مهم داشت اون هم جدا شدن از خانواده ، محیط کارهای مختلف ، اینترنت ، و ... کلی دل بستگی روز مره

شروع آرین تک از بیابان بود
شروع آرین تک از بیابان بود

خیلی تایم خالی نداشتم ولی در تایم خالی به وجود آمده روی اینده خودم ، خانواده ام، آرین تک و کشورم فکر می کردم ، درباره این که باید یه کار جدیدی کنم در عرصه خاص بودن، خیلی وقت ها روی همه جزئیات یک شرکت بزرگ در حوزه طراحی و تولید سامانه های کاربردی به اسم آرین تک فکر می کردم


در خصوص راه اندازی کارخانه تولید سامانه های کاربردی که بتوانم با به کارگیری افراد متخصص در حوزه فناوری های نوین و زبان های برنامه نویسی بتوانم نقش مهمی در عرصه ماندگاری دانشجوهای تاپ کشورم و همین طور تولید محصولات نالج محور بتوانم این محصولات را چه در داخل و چه در خارج از کشور به کارگیری کنم و نقش یک صادر کننده را در این مدت عمر خودم مهیا کنم

ایده طراحی کارخانه آرین تک
ایده طراحی کارخانه آرین تک

صادراتی که از جنس مواد اولیه نبود و فقط بر پایه دانش و فن افراد متخصص با ارز افزوده بسیار بالا باشه


در این مسیر گام های زیادی برداشته شده است تا رسیدن به مقصد هم راه پر پیچ خم زیادی هست ولی از همه شما دوستانی که در این مسیر می توانید گامی بردارید طلب یاری می کنم

دوست دار شما روح الله روشندل

تا ایران سرفراز

برنامه نویسیآرین تککارخانه فناوریصادراتصادرات نرم افزار
کار آفرین حوزه فناوری اطلاعات نوین و مدیر عامل شرکت آرین تک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید