ویرگول
ورودثبت نام
قرارگاه مطالعاتی حضرت روح الله
قرارگاه مطالعاتی حضرت روح الله
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کوله پشتی کاغذی

بخوان، تجربه کن، بنویس

اتفاقات فراوانی در طول یک سال برای هر شخصی بوجود می آید که زندگی اش را یا دچار چالشی جدید میکند یا موفقیتی را برای او رقم خواهد زد. تلاش های فراوانی صورت می گیرد و در قِبَلِ این تلاش انسان تجربه ای بدست خواهد آورد.


کوله پشتی من از جنس کاغذ است. سبک و راحت و ماندگار و البته مقاوم.بار زیادی را در کوله پشتی خودم قرار می دهم و بدون خستگی مسافت زیادی را با آن طی میکنم .


اگر بخواهم بهترین تجربه سال 97 را بنویسم تجربه افزایش میزان ساعت مطالعه است که بیشترین چیزی که باخودم در کوله پشتی حمل میکنم کتاب خواهد بود.


اما تجربه دوم که مانند تجربه اول حسابی حالم را خوب نگه داشت، تشکیل کسب و کاری بود که خودم آن را اداره می کنم. کسب و کاری که هدف آن انقدر والا و ارزشمند است که موتور محرکه ای با قدرت بالا را برایم بوجود آورده است.


سومین تجربه من مرتبط با موضوع اول است اما تاثیرگذاری آن بر فکر و اندیشه ام بیشتر بوده است. تجربه نوشتن. به قول خودم «اگر خواندن درمان باشد، نوشتن شفاست.» سعی کردم زیاد بنویسم و تعداد پست های وبلاگم به 50 پست در مدت چند ماه رسید. پست هایی با تعداد کلمات زیاد.


از ویرگول برای فراهم آوردن این فضای باحال تشکر میکنم.


بخوانتجربهبنویسمطالعهکتاب
ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید