ویرگول
ورودثبت نام
Mahda Tabatabaei
Mahda Tabatabaei
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ساعت 25 سی و دوم ماه..

چقد ادما عوض میشن..
نه؟
یه مدت با یکی هستی..
بعد از چن ماه..
به قدری میتونه عوض شه
که حتی از فاصله دو سانتی هم نتونی بشناسیش..
مگه این که تو اونقددددد
کنه باشی
که بری
وو ادم جدیدشو بشناسی..
اگه شانس بیاری..
چون ادم  جدیدی که هس...
با ادمی که تو باهاش بودی..
خیلی فرق داره..
وقتی اینو میفهمی..
که خودتم عوض شدی و فرسخ ها فاصله داری..
با چیزی که اون موقع بودی..
حرف پسرفت و پیشرفت نیس..
حرف اینه که 
ادمای جدید
لزوما به کسایی که قبلا باهاشون بودن نمیخورن..
ادمای جدید
دوستای جدید
دور و بر جدید میخان..
اما اگه خیلی خوش شانس باشی..
و کل کائنات و شب و روز هواتو داشته باشن..
من جدیدت
دقیقا به 
من جدید اونم میخوره..
و اینجوری..
تبریک میگم:))
تا ابد باهم میخونید...
اما
اگه نخونید..
تغییراتتون خوشایند نباشه..
از هم فاصله میگیرید..
قیدشو زدم..
امشب..
گفتم هر وخ که عزائییل به جای گرفتن جون..
به مردم جون داد..
هر وقت همه ی مردم خوب شدن
هر وقت قضاوتا تموم شد...
ماعم بر میگردیم..
برا خودم..
تموم کردم..
رو هیش کسیم تاثیر نداشته..
مهدای جدیدی که دارم..
خیلی شبیه..
عام..
نه دیگه حتی اسمشم نمیگم..
فاز غم نگرفتم..
فقد..
قلبم..
اوکی نیس..
درد میکنه..
خیلی..
فقد چشام مدت زیادیه اشک نریختن واسه جای درست..
فقد فکرم..
خیلی وقته..
خیلی وقته که جای درستی سیر نمیکنه..
منو اون..
فقد یه روز برمیگردیم..
سر یه ساعت مشخص..
سر ساعت 25
32 هر ماهی از هر سال....

ساعتادمماهسی و دوم۲۵
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید