ویرگول
ورودثبت نام
سید مهدی حسینی
سید مهدی حسینی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

بلاکچین فقط بیت‌کوین است و تمام!!

با یکی از دوستانم که من را با بلاکچین و رمزارزها آشنا کرده بود صحبت می‌کردیم. موضوع بحث در مورد پروژه منطقه ناشناخته یا AreaX بود که بزودی روی بلاکچین تلوس لانچ خواهد شد.

https://areaxapp.com/


دوستی که بسیار در حوزه رمزارز و تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بیت‌کوین و اتر و بسیاری دیگر از رمزارزها تجربه دارد. من درصدد متقاعد کردن این دوست بودم تا به پروژه ملحق شود و یا در آن سرمایه گذاری کند.
بعد از گفتگو‌های زیادی که انجام شد بعد از شنیدن یک سوال از این دوست عزیز دیگه گفتگو را ادامه ندادم و بحث تمام شد اما این سوال چه بود؟

من چرا باید روی پروژه‌ای که روی بلاکچین نه چندان معروف تلوس ساخته شده سرمایه گذاری کنم؟!
بلاکچینی که در رتبه بندی رنک بالایی ندارد و قیمت ارز نیتیو آن پایین است.


بعد از این جمله گفتگوی ما تمام شد. اینجا بود که فهمیدم دوست من در بلاکچین نسل یک و دو گیر کرده و دیدش فقط صرفا روی تجارت ، معامله و ماینینگ روی بلاکچین است و نگاهی به آینده و کاربردهای نسل سوم ندارد.
لازم است نگاهمان را نسبت به بعضی از موضوعات این حوزه عوض کنیم

  • بلاکچین فقط بیت‌کوین و اتریوم نیست
  • بلاکچین فقط برای معامله کردن نیست
  • بلاکچین دیگر فقط برای سرمایه گذاری نیست
  • در بلاکچین همه چیز ماینینگ نیست
  • اگر بلاکچینی جدید باشد و رنک بالایی نداشته باشد دلیل بر بی مصرف بودنش نیست
  • بلاکچین در حال پیشرفت است در نسل یک و دو گیر نکنیم
  • به کاربردهای دیگر بلاکچین هم بیاندیشیم


بلاک‌چینرمزارزپول رمزیتلوسareax
CEO of AreaX, https://AreaXapp.com, EOS Smart contract Developer, Game Developer
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید