ویرگول
ورودثبت نام
سارا گلنراقی
سارا گلنراقی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلام ویرگول!

خیلی ? زیاد هیجان زده‌ام از اینکه بگم که از اول خرداد بالاخره استخدام شدم. به عنوان نویسنده‌ی یه مجله‌ی خودرویی!!! عجیبه نه؟ خودمم باورم نمی‌شه که دارم این کارو می‌کنم. برام مثه یه چالشه الان. می‌خوام تمام تلاشمو بکنم که یکی از بهترین نویسنده‌های خانم ? خودروها و ?️ ورزش‌های موتوری باشم. امیدوارم یه روزی مثه مهرنوش (mehrnoosh_carholic@) بتونم ماشین‌های مختلف رو تست و آزمایش کنم :)

https://www.aparat.com/v/Vv68L/میخواد_لاستیک_فروش_شه_خوب

باید روی ? انگلیسیم بیشتر کار کنم.

و از کمک شما ? ویرگولی‌ها استفاده کنم برای اینکه بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر یاد بگیرم. اگه متنامو بخونید و بهم بگید چطوری بهترش کنم، قده یه دنیاااا از شما ممنون می‌شم.

کلیییی چیز مختلف برای یاد گرفتن دارم پیش روم. باید خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد اطلاعاتمو در مورد ماشین‌ها و قطعاتشون زیاد کنم و کلی چیز هم باید در مورد ✍️ نویسندگی یاد بگیرم. خودم که فکر می‌کنم از پسش بر میام.

? من می‌تونم. مطمئنم.

#هیجان #بریم_که_داشته_باشیم #دست_به_کاری_زنم_که_غصه_سرآید


ماشیندخترونهخوشحالیحال خوبنویسندگی
روزی پروانه خواهم شد... ? / دانشجوی میکروبیولوژی سابق، نویسنده جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید