ویرگول
ورودثبت نام
Saba alikord
Saba alikord
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

از کی؟ از ازکی !

من اسمم صباست ، زندگیم خیلی روتین و عادی میگذشت تا وقتی که تصمیم گرفتم یه یه بیمه بخرم و تحت پوشش یه بیمه باشم
ولی سخت گیر بودم نسبت به اون بیمه چون دنبال یه سری شرایط خاصی بودم
مثلا توی یه مواقع خاص به یه شخصیت دیگه ایی تبدیل بشم
اسمشو گذاشتم "بیمه سلامتی خانوادگی".

یه شب که خیلی دیر وقت بود تصادف کردم ، در دقایق بعد من به جای خودم به شخصیت دوست صمیمیم سعیده تبدیل شدم.
اون یه زن جوونه با زندگی معمولی و مسئولیت های خوب بود.

الان من توی بدن سعیده بودم

این وضعیت برای منو سعیده خنده دار و چالش اور بود من تلاش میکردم تا حد امکان زندگی عادی علی رو ادامه بدم و در عین حال از بیمه ایی که انتخاب کرده بودم به خوبی استفاده کنم ولی چالش ها و مواجهه های طنز امیز زیادی در انتظارمون بود.

به نظر میرسد که دیگر دیگران هم متوجه تغییر شخصیت من توی بدن سعیده شده بودند
مثلا سعیده در مواقع حساس خیلی عصبی میشد و من بسیار خونسرد داشتم به خوردن ابمیوه ام ادامه میدادم و این برای همه اطرافیان عجیب بود

ما چالش های زیادی داریم ولی خب همشون بامزه و سختن
خلاصه که خواستم بگم توی گرفتن بیمه احتیاط کنید و بیمه هاتون ازکی بخرید؟ از ازکی :)


#بسپرش_به_ازکی

بسپرش ازکیبیمهبسپرش_به_ازکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید