ویرگول
ورودثبت نام
صباشین
صباشین
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اونی که باورت داره یا اونی که دوستت داره؟!

میگن «آدمهایی که شما رو باور دارن یه قدم جلوتر از آدمهایی هستن که شما رو دوس دارن»

راست میگن!

من سالهاست به دیجیتال مارکتینگ علاقه دارم و مطالعه می‌کنم؛ و حتی کم‌و‌بیش تو حیطه اینستاگرام مارکتینگ کار کردم؛

تو یه سال اخیر مطالعه و فعالیت بیشتری هم داشتم : دوره‌های دیجیتال مارکتینگ ‌گذروندم و خیلی جدی‌تر دنبال کار و فعالیت تو این حوزه بودم؛

ولی تا زمانی که دوست صمیمیم که چندساله رو پلتفرم اینستاگرام کسب‌و‌کار موفقی داره، ازم سوال نکرده بود و راهنمایی نخواسته بود، به ذهنم نرسید همین نکات و اصول که برای من بدیهیه، می‌تونه برای بقیه ضروری و کمک‌کننده باشه؛

زده به نظرت پیجهای اینستامو واسه بیزینسم یکی کنم یا جدا باشه؟
‏زدم دارم پیجهات رو، ولی همه رو باهم بفرست ببینم، بگم بهت چطور بازدهی فروشش بهتره؛
‏به همین ماه عزیز قسم،‌ هشت تا پیج اینستا فرستاده!
‏یه ویس فحش بهش دادم فقط :))
‏⁧ #نکته⁩: زمانی که بیزینستون‌ چند محصول یا خدماته و نمی‌‌تونید پاسخگوی همه (از جواب دایرکت و کامنت تا ارایه محصول تا تولید محتوای مناسب بازار هدف) باشید پیج رو جدا کنید؛ در غیر این صورت مسلما همه مخاطبین تو یه پیج باشن تعامل بیشتری رو اکانت هست و بازدهی بیشتری داره؛
‏حالا تو همون پیج چه‌جور تقسیم بندی بشه؟
‏میگم بهتون⁩

همه چی از همین پیام ساده شروع شد؛ بعد توییت بالا رو زدم تا ببینم استقبال چطوره و دیدم به قدر خودش خوبه :)

حالا برای خودم خیلی جذاب شده که هر چی بلدم و هر چی یاد می‌گیرم رو به زبون ساده بگم.

و هر چی می‌گذره و می‌بینم چقد برای دیگران کاربردیه بیشتر تشویق می‌شم و برام خوشحال‌کننده‌تر میشه :)

البته که قراره اینجا هم با همون ترتیب مطالب و نکات رو منتشر کنم

دیجیتال‌مارکتینگاینستاگرام‌مارکتینگاینستاگرامآنلاین‌شاپ
دندان خشم بر جگر خسته بسته!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید