ویرگول
ورودثبت نام
صبای دریا
صبای دریا
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

سردرگمی های یک دانش آموز انسانی

دانش آموز انسانی
دانش آموز انسانی

تو ویرگول که می چرخم گاهی حس می کنم تنها انسانی ویرگولم شایدم یادم نمیاد انسانی هایی که بودن شاید هم ندیدمشون اصلا ولی به هر حال اگه کسی هست خودش رو معرفی کنه ما از تنهایی تو این وبلاگ محبوب فارسی از تنهایی در بیایم.

کنکور

سال تحصیلی جدید وارد رشته دوازدهم انسانی میشم و این خبر ینی زنگ خطر اصلا حوصله اش رو ندارم یعنی واقعا رو مودش نیستم آخه هنوز جای نهایی ها داره درد می کنه با این که یک ماه و خوردی داره می گذره و حس می کنم هنوز به استراحت نیاز دارم .

انتخاب رشته

انتخاب مسیر کنکور ( این که می خوام تو دانشگاه چی بخونم ؟) هنوز برام یه علامت سواله هنوز گیجم موندم بین فرهنگیان و روانشناسی و وکالت ، می دونم فیلد همش فرق می کنه ولی می دونی پول و کاری که از توش در میاد هم مهمه دیگه و بین این که کدوم با شرایط من اوکیه مهمه.

به خودم میگم :

پول زیاد می خوای ؟ حتما برو وکالت

سریع به پول رسیدن رو می خوای؟ برو فرهنگیان ( چون احتمالا می دونید که دانشجو معلم ها هم حقوق دریافت می کنن دیگههههه......)

رشته ای می خوای که بشه هم بخور و نمیر از توش پول در اورد تا خیلی زیاد؟ خب برو روانشناسی

می خوای کار گیرت نیاد؟ خوب برو جامعه شناسی

فکر کنم هر آدمی تو زندگیش باید از دوران عبور کنه ولی یکم ناجوانمردانست که از من نووجون بخوان که از الان تصمیم بگیرم واسه شغلی ک می خوام تا آخر عمر باهاش سر کنم

ولی مسیر رفتنی رو باید رفت

هییییییی


انسانیانتخاب رشتهمدرسهدانش آموزاندانش آموز
صبا ام سال یازدهم رشته انسانی ام و عاشق نویسندگی ام امیدوارم روزگار من رو به همون سمتی ببره که دوست دارم نه همون سمتی که دوست داره !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید