ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

استفاده از پکیج خصوصی در لاراول

یکی از سوالاتی که دانشجویان زیاد از من میپرسن اینه که یک پکیج لاراول پولی رو کرک کردیم یا نسخه رایگان ش رو پیدا کردیم میخواهیم استفاده کنیم


خب قدم اول اینه که اون پکیج رو دانلود کنیم مثلا در اینجا من nova رو میخوام تغییراتی بدهم روی گیت خودم بگذارم

قدم دوم اینه که اسمش رو عوض کنیم مثلا

saber13812002/laravel-nova

قدم سوم اینه که روی گیت خودمون یک ریپوزیتوری خام جدید ایجاد کنیم و پوش کنیم و تگ بزنیم و ریلیز بدیم

قدم چهارم اینه که در کامپوزر پپپپپپپروژه هایی که میخواهیم این رو استفاده کنیم

خطوط زیر رو اضافه کنیم

&quotsaber13812002/laravel-nova&quot: &quot^4.32&quot,



, &quotrepositories&quot: { &quotsaber13812002/laravel-nova&quot: { &quottype&quot: &quotvcs&quot, &quoturl&quot: &quothttps://github.com/saber13812002/nova.git&quot } },

خب البته پروژه ی من خصوصی است

و باید یک توکن بگیرم از گیت هاب خودم که بتونم به این دسترسی داشته باشم

یک توکن از بخش تنظیمات گیت هاب میسازم به صورت زیره

ghp_AsMWSWESSQaqs4v1UxcKAAAAAAAAAAAASSSS3JxIop


و در زمان نصب پکیج روی سرور این رو از من میخواد


قدم بعدی اینه که نصبش کنم


composer require saber13812002/laravel-nova --ignore-platform-req=ext-http



مثلا با همچین دستوری نصبش میکنم

قدم بعدی اینه که

طبق راهنمای اون پکیج پیش برم مثلا برای نوا باید مسیر زیر هم طی بشه

php artisan nova:install

php artisan migrate

php artisan nova:user

و تمام

گیت هابلاراولپکیجآموزش لاراولlaravel
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید