ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

تجربه ی من اندروید تی وی اندروید باکس

یک دستگاه کوچک اندازه قوطی سیگار، که به عنوان اندروید باکس میخرید

اندروید باکس تلویزیون اندروید دانلود نرم افزار
اندروید باکس تلویزیون اندروید دانلود نرم افزار


تقریبا میشه گفت که فقط یوتیوب هستش که میشه گفت یک اپ که ساخته شده که بتونی با یک ریموت کنترل براحتی باهاش کار کنی. و با دکمه ی راست و چپ ریموت کنترل و بالا و پایین و ok همه چی پیش بره

برنامه های ایرانی مثل فیلیمو و آپارات و آیواسپرت و غیره خیلی فاصله دارند. بیشتر حس میکنند که تاچ گوشی رو داری و همه چیز رو میتونی براحتی تاچ کنی و انجام بدی

اصلا این تصور برای برنامه نویس های اندروید بوجود نیومده که روی اندروید تی وی یا اندروید باکس تست کنن و رابط کاربری ui ux مناسبی رو برای اپ های موجود در مایکت و بازار بوجود بیارن.

بنظر میرسه باید اپلیکیشن های اندروید قابلیت سفارشی سازی ui ux رو به صورت اوپن سورس عرضه کنند که اگر واقعا نمیرسن حل کنند دیگران با ذوق و سلیقه و پتانسیل و خرد جمعی مشکل رو حل کنند الان وضعیت قرمز و افتضاح گزارش میشه

این تجربه ی من بود تجربه ی شما چیه؟

شاخص من اینه که به همون راحتی که دختر 4 ساله و 9 ساله ی من با گوشی کار میکنن بتونن با اندروید باکس هم برنامه و بازی نصب کنن و صرفا یک کارتون ساده ببینن.

باید به جایی برسیم بدون هیچ آموزشی این اتفاقات بیافته همونطور دخترای من اصلا کار با گوشی رو یاد نگرفتن


اندروید باکستلویزیون هوشمنداندروید تی ویماهواره اینترنتیandroidbox
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید