ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

حمله ی یک دختر بیولوژیست در لینکدین (بیوتکنولوژی)

یک دختر بیولوژیست در این صفحه در لینکدین نوشته و پاسخ هایی بهش نوشتن که خواندنی است

موضوع نوشته این بوده:

حالا شما هم میتونید بروید در اون لینکی که اول نوشته گذاشته ام متن ایشون و فیلم بالا رو ببینید

خب اینم عکس العمل های خوش اخلاق گونه و انسان مدارانه ایشون که از یک انسان مدرن میشه توقع داشت

دوباره این بنده خدا تلاش کرد که با زبان شکر صحبت کنه و نتونست

این هم نحوه تفکر و استدلال و منطق این آدم ها

این هم پاسخ من به ایشون:

کسی جواب این سوالات رو میدونه به منم بگه
کسی جواب این سوالات رو میدونه به منم بگه


سوال دارم از شما. اگه جواب دادین حق با شماست
سوال اول. فرمودید که:

دین اعراب کاسه داغ تر از آش شدن.

پس لطف کنید به همه مسیحی های دنیا بگید که شما هم اهل اروپا نیستید چرا دین فلسطینی ها رو برگزیده اید واقعا این منطق شماست>؟؟

سوال دوم فرموده اید:

که یک نفر بوده نماز میخونده گوشیش اپ باد صبا نصب بوده و روزه میگرفته با زبان روزه دروغ میگفته


کاری به اینکه روزه بوده یا نهندارم سوالم اینه که شما دین ات رو مگه از افراد میگیری؟ اگر دینی باشه به اسم الف و شما تنها الفی صحیح پیرو اون دین باشی کافیه. شما چیکار به دینداری غلط بقیه داری خواهر من؟

سوم فرمودید:

کلاغ سیاه. میبینید و سفیدی نمیبینید.

واقعا دختری که به هر کس و ناکسی اجازه نمیده اعضای خصوصیش رو ببینه و ارزش خودش رو بالا میبره بهتره یا دختری که کف خیابون با پسرا دوس میشه و سرویس رایگان عشقی و جنسی میده و هزار قلم آرایش میکنه ؟؟؟؟
شما کدوم رو برای آینده جهان که قراره جایی بهتر برای زندگی باشه مناسب میدونید

من فرمایشات شما رو با دقت خواندم و ساعت ها فکر کردم
سوال بعدی اینه که جایی دیگر فرمودید:

مدعیان اسلام خودشون پاک تر و مقدس تر میدونن

خب سوال من اینه که شما میدونید در کانتکست دینی هیچ مسلمونی حق نداره خودش رو از هیچ کس بالاتر بدونه. ؟؟ اگر میدونید چیکار به مسلمونی غلط یک عده دارید. البته سوال فرعی اینه که شما مسئول تشخیص اینکه چه کسی در قیاس با بقیه بالاتر میدونه یا نه نیستید و اون کار خداست و نه من و شما

مطالب شما رو با دقت خوندم و در بخشی دیگر فرمودید که :

دینی که از بچگی و محل تولدت واست انتخاب شده باشه
خروجی بهتری نداره


خب این حرف شما که حرف قرآنه.


خود قرآن دعوت میکنه که دین رو مخصوصا اصول دین رو کاملا تحقیق کنید. حالا طبق فرموده ی شما فرض کنیم یکی تحقیق نکرده. خودش میدونه. به ما چه؟ شما باید تحقیق کنی دین خودت رو انتخاب کنی. آفرین که انجام دادی. باز هم دینداری غلط بقیه نباید روی شما تاثیر بگذاره. مگر اینکه این مشکل شما منشا روانشناسی داشته باشه که من ازش سر رشته ندارم.

جایی دیگر فرمودید که:

چند نفر پیدا شدن نماز میخوندن و روزه میگرفتن و دروغگو ترین و دزد ترین آدم ها بودن.


این قضاوت شما خیلی قضاوت سنگینی است.

ما حق نداریم راجع به دیگران قضاوت کنیم

چقدر خوبه که شما جزو دینداران نیستید چون یا چماق دستتون بود یا بی تفاوت بودید یا اهل افراط میشدید یا تفریطی که دو تاش زشت است و قبیح.

پس چقدر خدا خوب جدا کرده حق و باطل رو و اهل حق و باطل رو از هم. دمش گرم.

اینم گفتم که بهتون بگم خدا هیچ نیازی به من و شما نداره


ما وظیفه الهی مون رو درست انجام ندیم خودش در قرآن گفته فرصت رو از دست دادین کسان دیگری میان و این ماموریت های خدا رو در زمین انجام میدن. و نهایت امر این شما هستید که ضرر کردید و از کف تون رفته و دستتون خالیه

بیوتکنولوژیزن زندگی آزادیانقلاب رنگیجمهوری اسلامی ایرانولایت فقیه
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید