ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

سوالی در استک اور فلو که 4000 بار بازدید شده

وقتی چند سال پیش مشکلی رو که برام پیش اومد در استک اور فلو گزارش کردم

مشکل این بود که در صفحه ی My PC که درایو ها و درایو های شبکه دیده میشد، شورتکات چند تا فایل ورد دیدم و برام سوال پیش اومد و گوگل کردم و جوابی پیدا نکردم و نوشتمش در stackoverflow.com

هم سوال رو مطرح کردم و هم پاسخش رو دادم میتونید مشروحش رو اینجا ببینید و پلاس بدید

Files appearing in Windows 8 “Network Locations”

Files appearing in Windows 8 “Network Locations”
Files appearing in Windows 8 “Network Locations”

ببینید شکل بالا رو که شورت کات های برنامه های آفیس ظاهر شده و میخواستم پاک شون کنم


استک اور فلوstackoverflowثبت تجربهپیدا کردن راه حلگوگل
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید