ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

شنیدین که علی آقا دلیل اصلی رذالت های بشری رو پیدا کرده؟!

علی آقا:

https://virgool.io/@mrali/%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%B0%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B4%D8%B1%DB%8C-ggolzfmnvuss

در این نوشته تلاش کرده که گفتمانی که بی بی سی و منو تو تولیدش کردن رو تکرار کنه.

ادعای رادیو ها و تلویزیون ها و رسانه های بیگانه رو دقیقا و درست مثل همونی که اونا میگن اومده شرح داده:

مشروح:

کامنت های این پست:

ارمیا: دلیل این مطلب واضح است ، مقایسه مداوم ایران و دیگر کشور ها توسط اپوزسيون ایران در طول چهل و سه سال گذشته!
وقتی کود امریکایی و اروپایی از ماده غذایی ما برای عده ای لذیذ تر شد و مدام گفتند گروه مقابل هم کاستیهای آنها را مطرح کردند.
این یک بازی دو طرفه بوده که طبق معمول باز همه را به گردن جمهوري اسلامي انداختید!!!

من نوشتم:

اونا هی میگن قبل جمهوری اسلامی فلان چیز نبوده. گرونی نبوده. بعدش که میری صد تا سند میاری تورم بوده گرونی بوده. دهن وا میکنه میگه: تو میخوای بگی ایراد تو وجود نداره؟ ای بابا این طرفدارای نظام میگن تورم وجود نداره. کی گفت تورم وجود نداره؟ من میگم تو که میگی نبوده بوده. خیلی هم بیشتر از الان بوده. همین. اصلا کاری با الان ندارم که بگم رد کنم یا اثبات کنم. الان که تورم هست. دلیلش هم معلومه دولت های لیبرال. سیستم بانکی بر اساس ربا. صد ها تحلیل که شما به دنیا نیامده بودی هم ما گفتیم برای تو جدیده. ما سالها پیش این درسا رو پاس کردیم عزیز دلم.

و ادامه دادم:

اونا که مقایسه کنن اشکالی نداره. ما که بیاییم جواب بدیم. از خودمون دفاع کنیم بگیم شبیه نیستیم. میگه داری مقایسه میکنی و توجیه میکنی. دلیل همه رذالت های بشری هستی. باشه تو خوبی... گوش کن..
مثلا به مکالمه ی زیر دقت کنید
اول: مهسا کشته شد
دوم: مهسا که کشته نشد (مریض بود خودش افتاد مرد) ولی در آمریکا و اروپا روزی صد نفر کشته میشن
جواب این دوستان: خودتو با دیگران مقایسه میکنی؟ منظورت اینه اونا بد هستند تو هم بد هستی؟
عزیز من. من اصلا نپذیرفتم که هنوز کسی در ایران کشته شده. ولی برای اینکه تو رو از خواب خرگوشی بیدار کنم دارم بهت میگم تو که غرب میپرستی هنوز هیچ کشوری که تو به عنوان جهان اول قبولشون داری و من ندارم و هیچ کشوری که تو میگی آزادی هست. نیست.
جواب اونا؟ تبلیغات میگه اونجا آزادی هست. تو میگی نیست. تبلیغات درست میگه.
منطق اپوزوسیون این شکلیه
شرح حدیث جنود عقل و جهلتاریخمنطق بحثروش استدلالمکالمه
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید