ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی محصولات آموزشی که داشتم

آموزش پراجکت سرور
آموزش پراجکت سرور

سال 87 شروع کردم به ضبط دوره های آموزشی

اون موقع اینترنت سرعت الان رو نداشت که بشه همه دوره ها رو آنلاین ارائه کرد

تازه سال 90 آپارات سر کله اش پیدا شد

برای همین مردم یک دی وی دی 4 گیگ بایتی رو راحت تر میخریدن

آموزش هوش تجاری
آموزش هوش تجاری


منم بخاطر اینکه رهبر ، توصیه کرده بودن که حتما حتما روی مدیریت در کشور کار کنید

ترجیح دادم روی جاهایی که خالی هست کار کنم.

خیلی زحمت داشت ضبط کردن و میکس و مونتاژ و قفل گذاری این ها

آموزش سیستم و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت سی آر ام
آموزش سیستم و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت سی آر ام

از روی سر فصل های استاندارد دوره ها و شرکت های تراز اول جهان ضبط میکردم

خودم میدیدم

دو سال باهاشون کار میکردم

توی سازمان ها نصب میکردم

بعدش تجربه هام رو لابلای اون سرفصل استاندارد منتقل میکردم

آموزش بیزتاک سرور
آموزش بیزتاک سرور

هر کدوم این دوره ها برای من خاطرات زیادی داشت

آموزش مجازی سازی با vmware
آموزش مجازی سازی با vmware

مخصوصا این آخری

که کل ایران من رو به اسم شیرپوینت میشناختن

آموزش شیرپوینت سرور مایکروسافت
آموزش شیرپوینت سرور مایکروسافت


نرم افزارشیرپوینتپراجکت سرورسی آر امنرم افزار سی آر ام
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید