ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من اکانت تلگرام ام رو حذف کردم

الان با این جمله شما به ذهنم رسیده که اگر هدف گذاری نکنیم و قدم قدم ماموریت های سایبری نداشته باشیم. همش باید عقب نشینی کنیم .


ولی اگر بیاییم مراحل رو بچینیم و کاربردهای مثبت انقدر بگذاریم که وقتی تلگرام باز میکنیم هزاران هدف سایبری تبلیغی خدا و دین و اخلاق داشته باشیم اون وقت همه میان و مهاجرت میکنن و ترک نمیکنن و سنگر خالی نمیکنن


وقتی میبینم هفته ای دو تا دختر و دو تا پسر بهم توی تلگرام پیام میدن و از صد روش من رو به ارز دیجیتال دعوت میکنم


به یک نتیجه ای میرسم و اون اینه که ما خیلی خیلی توی تبلیغ راه دین و اسلام کم گذاشتیم


و به نظرم خودم شخصا مستحق بدترین جای جهنم هستم. هم اینکه خودم مثل اونها در به در دنبال معرفی اسلام نبودم. اما اونا برای دو زار پول بی ارزش موقت دنیا چه ها نمیکنن.


این معلوم میشه ما واقعا داریم کم میزاریم. هم برای خودمون هم توی بسیج کردن دیگران و تشکیل تیم و کار گروهی داریم کم میزاریم


ارز دیجیتالدختر و پسرتلگرامتبلیغهدف‌گذاری
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید