ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

من باکره ام. نمیخوام شوهرم قبلا با کسی رابطه داشته باشه

دختری در ویرگول کامنت گذاشته: من باکره هستم و نمیخوام همسرم هم با کسی رابطه داشته باشه.

جوان که بودم یک پسری به من گفت این همه دختر فاحشه در خیابان های تهران هست. پس همه فاحشه اند. ما هم برویم هر کاری دلمان میخواهد بکنیم.

قضاوت جوانان از آن چیزی که در خیابان ها میبینند. و تعمیم اون به کل جامعه

دختری در ویرگول نوشته است:

من دوست دارم باکره باشم. دوست دارم شوهرم هم باکره باشد.
میخواهم اولین تجربه ی من او باشد و اولین تجربه ی او من.

بسیار خواسته ی درستی است. ما هم تحمل کردیم به این چیز ها رسیدیم

خیلی ها این چیز ها رو شیطان برایشان فانتزی جلوه داد. الان تنها و طلاق گرفته و بدبخت هستند.

هدف شیطان که بدبخت کردن است برایشان محقق شد

حالا شما کدام مسیر را انتخاب میکنید؟


به او گفتم:

خب 99درصد پسرها در زمان ما که اصلا با هیچ دختری رابطه نداشتند.
شما از چه چیزی نگران هستید.؟

میگفت خیر اینطور نیست

الان همه پسرها دوس دختر داشتند و سکس داشتند و باکره نیستند. منظورش رابطه ی کامل زناشویی بود.

همه؟

گفت بله. خیابان ها رو نگاه کن. فضای مجازی را نگاه کن. همه رابطه کامل دارند.

پرسیدم:

چطوری به این نتیجه رسیدی؟

آمار از کجا آوردی؟

من که هنوز هم از دوستانم و همکارانم جستجو میکنم سوال میکنم میبینم که اینطور نیست.


رسانه چکار میکند که جوان ما فکر کند همه در حال سکس هستند؟

من در سال 1379 در دانشگاه با 2000 پسر دوست بودم و کمتر از ده درصد دوس دختر داشتند. یا کمتر.

و هیچ کدام رابطه ی جنسی نداشتند. بجز یکی دو نفر تک و توک.میشه یک هزارم درصد.

به ایشون میگم خب دلیل اینکه تقصیر دین میاندازی چیست؟
میگه دین اجازه داده صیغه کنند. پس مقصر دین است. چرا به او اجازه میدهد به من اجازه نمیدهد؟

میگم. دین اولش توصیه کرده فکر و نگاه هم به دختر نکن. از نظر تو بده؟

میگه نه اینکه دین گفته حتی نگاه به دختر دیگه هم نکن خیلی خوبه

میگم حتی بهش گفته خود ارضایی هم نکن این بده؟

میگه نه اینکه دین گفته بهش بدون حضور من تا با من عروسی نکردی خود ارضایی هم نکن باز هم خوبه

میپرسم:

پس دشمنی تو چرا بادین پیش اومده.

هزاران نفر که میخوان روابط خارج از چهارچوب داشته باشن که اول از دین میرن بیرون.

چون میخوان شهوتران باشن از دین میرن بیرون.

چون میخوان ناپاک باشن از دین میرن بیرون

چه ربطی به دین داره.

کسی که اراده نداره خود ارضایی میکنه. من به عنوان یک مرد و شما به عنوان یک خانم نباید به شوهرتون اجازه بدین بدون وجود شما خود ارضایی کنه.

خودارضایی کردن نتیجه اش میشه روابط متعدد و تنوع طلبی. کسی که اینجا نتونه جلوی خودش رو بگیره و خودارضایی رو توجیه کنه تا آخرش میره.

کسی که خود ارضایی رو توجیه کنه...

روابط دوس دختر دوس پسر رو هم قبل از ازدواج توجیه میکنه

بی اراده میشه

یک ورزشکار ندیدم که اهل خودارضایی باشه و بتونه موفق باشه

اراده ی یک ورزشکار از همون جوانی شکل میگیره در مدیریت خواسته هاش

کسی که هر وقت شهوتش زد بالا خودارضایی کرد

کم کم فکرش هم دیگه نمیتونه کنترل کنه

خود ارضایی از کجا شروع میشه از یک وسوسه در ذهن که جلوش رو نمیگیره و دست به خودارضایی میزنه.

وسوسه ذهنی و مقدمات خودارضایی کنترل نگاه و کنترل فکر هست.

کسی که کنترل نگاه و کنترل فکر قوی داشته باشه. به خودارضایی نمیکشه کارش.

با ورزش با هزاران روش دیگه کنترل میکنه میشه مدیر خوب

مادر خوب

پدر خوب

ورزشکار خوب

اراده داره

اکثر کسانی که در ورزش هستند نگاه میکنم ورزشکار خوبی است. ولی همش میبازه میبینم اراده نداره حدس میزنم که این اهل خودارضایی و عدم کنترل نفس و شهوات هست. بعدش نگاه میکنی میبینی همش میبازه

زندگی هم همین شکلیه خواهر من

خودارضایی رو توجیه نکنید.

اگر از دست در رفت. گناه قلمدادش کنید و توبه کنید.

سعی انسان باید در جلوگیری مقدمات گناهان باشه.

دومینوی ازدواج دیر میشه خودارضایی بعدش میشه مجرد موندن جوان ها و به فساد و تباهی کشونده شدن خیلی از جوان ها

فساد فکری فساد جسمی. از بین رفتن جوانی و زیاد شدن مجرد ها چیزی که الان میبینید

بعدش میشه دخترای اوپن. بعدش میشه ازدواج نکردن آقایان بخاطر اینکه همه چیز رایگان در دسترشونه

به این دومینو ها دقت کنید.

اولش شروع میشه ایرادی نداره. میگه میخوام درس بخونم. آخرش نگاه میکنی اثرات وحشتناک در فرهنگ و اجتماع و نهایتا ضعف سیاسی و استراتژیک ختم میشه

چرا جوان ما فکر میکنه خودارضایی رو اگر جلوشوووو بگیری میری آدم میکشی یا تجاوز میکنی.

اتفاقا کسانی که تجاوز میکنن، همشون اهل خودارضایی هستن.

رابطه‌ی جنسیفضای مجازیدروغرسانهدختر پسر
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید