ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چرا شما از حال نکبت بار زندگی در ایران اعتراض نمیکنید.

دوست منتقد و مخالف بده که درود بر او باد آمدن کامنت گذاشتن:

والا شمایی که اتفاقا تنها مطالعت قرآن بوده، حتی یک قدم از ایران و کشور های اسلامی افراطی اون ور تر برنداشتی، حتی منبعی جز اصولگرایی افراطی اسلامی نداشته ای حتی تجربه نکردی چیزی رو بعد برای من از تحقیق حرف میزنی؟


انتقاد جالبی فرمودید.

ما حرف نمیزنیم تلاش میکنیم.

از خصوصیات تمام آدم های موفق در دنیا این است که مثبت هستند.

حرف منفی نمیزنند و تلاش میکنند همه جا را بهبود دهند.

بنده از صبح تا شب به خیلی ها کمک میکنم که خیلی چیز هایی یاد بگیرند و بهتر بشوند.

کسی که مشغول بهبود و ارتقای خویش است فرصت نمیکند از دنیا و زمین و زمان ایراد بگیرد. به خودش میپردازد. این جمله کلام حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب است.

ما مشغول رفع مشکلات هستیم.

مشغول آموزش رایگان.

مشغول رفع بیکاری.

مشغول بردن جوانان بیکار به سر کار.

مشغول تولید دوره آموزشی رایگان برای مردم ایران.

مشغول تلفن زدن و زنگ زدن رایگان برای تشویق جوانان به کار و تلاش و یادگیری.


من یک همسر دارم و 3 تا فرزند و مشغول ساختن و تربیت ایشان هستم. و من هر چیزی که برای رشد این افراد لازم است تا روز قیامت دارم. رشد و پیشرفت من مترتب امکانات عجیب غریب نیست.


من متوجه شدم که نیازی به امکانات پیشرفته ندارم. همه چیز به اراده ی من برمیگردد



وضع نکبت باری که در ذهن شماست. وضعیتی است که از رسانه های غلطی که دنبال میکنید پیش آمده است.


شما غذای فکری فاسد مصرف کردید و حالت تهوع دارید


قرار نیست هر کسی که مواظب زبان و چشم و قلم و گوش خود است حالش مثل شما باشد.



آموزش رایگانحضرت امیرالمومنیندوره آموزشیعجیب و غریبتغییر
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید