ویرگول
ورودثبت نام
صابره پاشا
صابره پاشا
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه خرید من از لوماسیس

من صابره پاشا طبق قول و قراری که با شما دارم تجربه، اتفاقات روزمره، داستان های جذاب و از این قبیل موضوعات را با شما به اشتراک بزارم. این بار قرار بر این بوده تا مروری بر گذشته نه چندان دور داشته و یکی از تجربیات دوست داشتنی خود را با شما در میان بگذارم.

شروع ماجرا

یکی از مشکلاتی که پس از بارداری و زایمان به صورت طولانی مدت با آن دست و پنجه نرم می کردم ریزش مو و نازک شدن تارهای آن بود. این مشکل اعتماد به نفس من را به میزان زیادی کاهش داده و موجب شد تا از جمع های دوستانه دوری کنم. روزی یکی از دوستانم که از مشکل من با خبر بود پیشنهاد داد تا توسط پزشک معالج او ویزیت شوم.

پزشک پس از انجام معاینات و آزمایش های مختلف، پیشنهاد داد تا مدتی برای جبران مواد معدنی و ویتامین های از دست رفته بدن از مولتی ویتامین ها و تقویتی ها استفاده کنم. در کنار این دارو ها پیشنهاد داد تا از یک قرص مخصوص برای بهبود ضخامت مو و جلوگیری از ریزش آن استفاده کنم.

قرص اعجاب انگیز

پزشک پیشنهاد داد در کنار مولتی ویتامین ها از یک قرص تقویتی برای مو به نام هیرتامین مصرف کنم. طبق گفته های پزشک این قرص کمک می کرد تا ریزش مو قطع شده و ضخامت آن نیز افزایش پیدا کند. همچنین می توانست موهای من را پرپشت از قبل کند. از آن روز سوالاتی ذهن من را درگیر کرده بود. دو سوال اساسی تر از همه بودند. سوال اول میزان تاثیر گذاری قرص هیرتامین و سوال دوم نحوه پیدا کردن و خرید آن.

طبق دستور پزشک برای دیدن تاثیر عالی و کامل باید سراغ نمونه خارجی قرص هیرتامین را تهیه می کردم. اما مهم تر از آن این بود که هیرتامین اصل را از کجا پیدا کرد. از زمانی که به خانه بازگشتم ذره بین خود را به دست گرفته و در اینترنت به دنبال محلی مطمئن برای خرید هیرتامین اصل گشتم. ناگفته نماند که این تحقیق از بابت پاسخ به علامت سوال میزان و نحوه تاثیر گذاری این قرص نیز بود.

در حین این تحقیق به سایتی برخورد کردم و مقاله‎ای درمورد قرص هیرتامین در آن خواندم. در این مقاله متوجه شدم که هیرتامین یک محصول گیاهی بوده که ویتامین های مورد نیاز مو را تأمین کرده و موجب تقویت آن خواهد شد. مقاله موجود در این سایت تمامی سوالات من را درباره هیرتامین جواب داد. همچنین به واسطه دیگر مقالات این سایت اطلاعات زیادی برای مراقبت از مو و حتی پوست خود پیدا کردم.

به واسطه این سایت توانستم تا هیرتامین اصل را خریداری کرده و با مصرف آن موهای دچار ریزش خودم را احیا کنم. موهایی که تا چند وقت پیش من را به گوشه‎ای از خانه فرستاده بود اکنون روند بهبودی را طی کرده و از روز های اول خود نیز بهتر شده است. اگر شما هم به دنبال جایی مطمئن برای خرید محصولات مراقبت از مو و پوست خود هستید پیشنهاد می کنم تا انتهای متن همراه من باشید.

ناجی اینترنتی

ناجی موهای من سایت لوماسیس بود. این سایت یک فروشگاه کامل و جامع برای محصولات مراقبت از پوست و مو می باشد. در لوماسیس می توانید خیلی راحت و بدون دغدغه از بابت قیمت و اصالت کالا دشته باشید. در لوماسیس می توانید محصولتی مانند فیتو، ایمیدین، هیرتامین، سیکالفیت، انواع اوردنیری و ... را با قیمتی مناسب خریداری کنید.سایت لوماسیس فقط به این محصولات محدود نیست. در این سایت می توانید انواع مرطوب کننده، ضد آفتاب و دیگر محصولاتی که برای داشتن پوست و موی سالم نیاز دارید خریداری کرده و استفاده نمایید.

اگر ساکن تهران باشید، روز بعد از ثبت سفارش می توانید بسته خود را از پیک های لوماسیس تحویل بگیرید. هزینه بسته را هم می توانید از درگاه پرداخت خود سایت و یا با دستگاه پوز همراه با پیک پرداخت کنید. من خودم با روش دوم هزینه را پرداخت کردم.

سخن پایانی

با کمک قرص هیرتامین و سایت لوماسیس توانستم موهای از دست رفته خودم را بازگردانم. به عبارتی دیگر، اگر مقاله‎ای که در این سایت بود را نمی خواندم، شاید از گشتن به دنبال این مکمل تقویتی صرف نظر کرده و روند ریزش موهای من ادامه دار بود. امیدوارم که شما هم بتوانید محصول مورد نظر خود را در این سایت پیدا کرده و تجربه خرید خوبی را داشته باشید.

ریزش مولوماسیساعتماد نفسدوست داشتنیمکمل مو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید