ویرگول
ورودثبت نام
مُوآٓ
مُوآٓ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خداعاشق بچه پرروهاست 2

من اون شب بهش گفتم من اون مقدار پولو اون کارو میخوام میخوامشو میدی بهم من کاری ندارم ازکجا جور میکنی باید بدی بهم گفتم ک اهل خط و نشون نیستم ولی یادگرفتم تا ازخدا چیزی نخوای بهت نمیده من ازبچگی یاد گرفته بودم اون چیزی رو که میخوام واسش صبر کنم تا یه روزی خودش سر راهم قرار بگیره تو بعضی موقعا خیلی خوبه این رفتارولی من بعضی چیزاروکه میخواستم اصلا نیومده تو زندگیم اگه میگفتم به مامان بابام حتما واسم تهیه اش میکردن ولی نگفتم و یه جورایی حسرت داشتنشون رو دلم موند البته الان خودم میتونم داشته باشمشا ولی هرچیزی تویه زمانی آدم ذوقشو داره بدست بیاره

ولی خب الان یاد گرفتم خواستمه مو بگم به خدا به کائنات اعلامشون کنم و فقط ازخدا میخوام که واسم جورش کنه قبلنا فقط تک و توکی میگفتم و تک توکی جواب میگرفتم ولی الان که همشو میگم جواب همشونو میگیرم میخواستم بگم که هرچیزی میخواین رو به زبون بیارین بنویسین و ازخدا بخواین از ته ته ته اون قلبتون بخواین که واستون جورش کنه خودش قشنگ جورش میکنه واسه من جور کرد واسه توهم جور میکنه حتما :)


خداخواستهنیت خوبنیت خالص و بی غلو غش
خجسته سرخود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید