ویرگول
ورودثبت نام
مُوآٓ
مُوآٓ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دوست داشتن محترمانه

دیروز ازساعت ۳ بعدازظهر تو راه بودیم ۹رسیدیم خونه بابابزرگ

امروز لایو میگرفت چشاشو دیدم ?پرازخون بود من این ور داشتم بال بال میزدم انقدرقربون صدقه اش رفتم که نگو ?نمیدونم چرا انقدر دوسش دارم؟ چرا الان که فکر میکنم خیلی خوب میدونم واسه چی

من رو قانونایی که دارم خیلی حساسم مثلا دوس ندارم اصلا بهم بی احترامی بشه و بی احترامی کنم حتی تو بدترین شرایط واینکه اون هیچ وقت بهم بی احترامی نکرده حتی تو بدترین دعواهامون امروز فهمیدم اونم مثه پسرایی امروزیه از لحاظ حرف زدن ولحن حرف زدن ولی اون واسه من اصلا اینجوری نیست خیلی پسره خوبیه خیلی محترمانه باهام برخورد میکنه واین خیلی واسم ارزشمنده امروز خیلی بیشتر از همه روزها دوسش داشتم و ازاین به بعد بیشتر ازامروز دوسش خواهم داشت :)



قانوندوست داشتنمحترم
خجسته سرخود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید