ویرگول
ورودثبت نام
Mehrdad Sadeghi
Mehrdad Sadeghi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آموزش طراحی سایت در اصفهان

آموزش طراحی سایت در اصفهان. سلام دوستان من مهرداد صادقی هستم و نزدیک 10 سال است در حوزه طراحی سایت و سئو مشغول فعالیت هستم و در این مدتی که مشغول فعالیت هستم سایت های زیادی طراحی و اجرا کردم. از سال 1395 وارد بازار کار آموزش طراحی سایت و آموزش سئو در اصفهان شدم.

سئو یکی از مهارت هایی است که اگر دوستان به خوبی این مهارت را کسب کنند می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. برای اینکه سئو کار ماهری شوید هر روز باید آموزش ببینید. از منابع داخلی و خارجی زیادی می توانید استفاده کنید.

به نظر من یکی از منابع خوب برای یادگیری سئو سایت moz.com است. در این سایت مقالات پایه و تخصصی زیادی وجود دارد که شما می توانید از این مقالات استفاده کنید.

اگر به دنبال آموزش طراحی سایت با وردپرس می گردید می توانید از آموزش های رایگان من استفاده کنید. این آموزش ها به شما دید کافی از طراحی سایت با وردپرس می دهد.

برای یادگیری طراحی سایت شما می توانید وردپرس را یاد بگیرید. یادگیری وردپرس اصلا سخت نیست. صرفا باید یک زمانی را مشخص کنید و طی این زمان از یک جای معتبر آموزش ببینید. یادتان باشد آموزش باید مسیر درست و آسانی را برای شما مشخص کند.

یادگیری سئو نیز آسان است اما مهارت پیدا کردن در سئو و اینکه بدانید کجا چه کاری را باید انجام دهید کمی سخت است.

برگرفته از سایت mehrdadsadeghi.com
برگرفته از سایت mehrdadsadeghi.com

در این تصویر یک نمودار درختی و یک مسیر خوب برای یادگیری سئو برای شما مشخص کردم.


طراحی سایتآموزش طراحی سایتآموزش سئوآموزش طراحی سایت در اصفهان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید