ویرگول
ورودثبت نام
مهسا طالبی راد
مهسا طالبی راد
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

تقدیرنامه معلم

تقدیرنامه معلم


معلمی شغل نیست، عشق است


متن:

به مناسبت روز معلم، می‌خواهم از معلم دلسوز و فداکارم، سرکار خانم/آقا ...، تشکر و قدردانی کنم.

معلمی که با صبر و حوصله و دلسوزی، به من در یادگیری و پیشرفت کمک کرد و همیشه مشوق و حامی من بود.

معلمی که نه تنها علم و دانش را به من آموخت، بلکه درس‌های زندگی و اخلاق را نیز به من یاد داد.

معلمی که با فداکاری و از خودگذشتگی، تمام تلاش خود را برای تعلیم و تربیت من به کار گرفت.

من هرگز زحمات و تلاش‌های شما را فراموش نخواهم کرد و همیشه قدردان شما خواهم بود.

[نام و نام خانوادگی معلم]

[مقطع تحصیلی]

[نام مدرسه]

[تاریخ]

نکات تکمیلی:

  • می‌توانید این متن را به عنوان یک پست در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک یا تلگرام منتشر کنید.
  • همچنین می‌توانید این متن را به همراه یک عکس از خودتان با معلمتان یا یک عکس از کلاس درس منتشر کنید.
  • برای هشتگ می‌توانید از #تقدیر_از_معلم، #روز_معلم، #معلم_فداکار، #معلم_دلسوز و هشتگ‌های مرتبط با نام معلمتان استفاده کنید.
  • می‌توانید این متن را به صورت خصوصی برای معلمتان ارسال کنید.

شیوه نگارش:

  • در نگارش این متن، از لحنی صمیمی و احساسی استفاده کنید.
  • از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید تا متن شما به راحتی خوانده شود.
  • از کلمات و عباراتی استفاده کنید که بیانگر احساسات شما نسبت به معلمتان باشد.
  • می‌توانید خاطره‌ای از دوران تحصیلتان با معلمتان را در متن خود بیان کنید.

نوشتن:

  • برای نوشتن این متن، می‌توانید از ایده‌های زیر استفاده کنید:به چه دلیل می‌خواهید از معلمتان تشکر کنید؟
    چه خاطره‌ای از دوران تحصیلتان با معلمتان دارید؟
    چه درس‌هایی از معلمتان آموختید؟
    معلمتان چه تأثیری در زندگی شما داشته است؟
  • بعد از اینکه ایده‌های خود را جمع‌آوری کردید، می‌توانید شروع به نوشتن متن کنید.
  • در حین نوشتن، به لحن و نگارش متن خود توجه کنید.
  • بعد از نوشتن متن، آن را دوباره بخوانید و در صورت نیاز، ویرایش کنید.

امیدوارم این پست مورد قبول شما قرار گرفته باشد.

همچنین می‌توانید از قالب‌های آماده تقدیرنامه معلم که در اینترنت موجود است استفاده کنید.

تقدیرنامه معلم

نوشتن متننگارش متنمعلم
یک دیجیتال مارکتر و سئو کار :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید