ویرگول
ورودثبت نام
sadjad.abedini
sadjad.abedini
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

کمی درباره زندگی کاری خودم


سلام دوست عزیز

من سجاد عابدینی هستم و از سال 1385 در زمینه های مختلفی شاغل هستم که در ادامه می تونید اطلاعات بیشتری در این زمینه مطالعه کنین.

  • صنعت پرداخت:

از پائین تر سطح کاریش که بازاریابی و پشتیبانی دستگاه POS هست شروع به کار کردم و تقریبا بخش اعظم سابقه کاریم در این صنعت رو مدیر محصول یا مدیر اجرای پروژه بودم، پروفایل لینکدین من همه اطلاعات مربوط به شرکت هایی که در آنها شاغل بودم، مسئولیت هایی که داشتم و همچنین دوره هایی که گذروندم رو باهاتون به اشتراک میذاره:

linkedin.com/in/sadjadabedini

تقریبا با بیش از 4000 نفر از افرادی که در صنعت پرداخت در کشورهای دیگه شاغل هستن در ارتباطم و سعی می کنم تا جایی که ممکن باشه خودم رو به روز نگه دارم، یکی از کارهای من اینه که بعد از انتشار گزارش نیلسن ریپورت، بانک ها و شرکت هایی که در صدر این جدول هستن رو در لینکدین پیدا کنم و سعی کنم باهاشون کانکت بشم. لازم بگم که همه شرکت های PSP که در اونها شاغل بودم جزو این 150 شرکت برتر بودن.

نیلسن ریپورت: گزارشی هست که آماری از عملکرد 150 شرکت و بانک برتر دنیا در صنعت پرداخت و بانکداری رو ارائه میده و بسیار هم معتبر هست.

از آخرین مسئولیت هایی که من در این صنعت داشتم مسئول پرداخت یاری شرکت به پرداخت ملت بود و این شانس رو داشتم با 150 شرکت متقاضی پرداخت یاری آشنا بشم.

ریسک ها و مشکلاتی رو برای دریافت مجوز پرداخت یاری برای این شرکت ها شناسایی کردم و سعی کردم با کمک یکی از این شرکت های پرداخت یار مشکلات این شرکت ها در زمینه گذراندن آزمون ها و اخذ مجوز پرداخت یاری و همچنین تولید یک سامانه جامع مدیریت پذیرندگان پرداخت یار که بر اساس استانداردهای شاپرکی باشه رو برطرف کنیم و در این راه هم موفق بودم.


  • اکو سیستم استارتاپی:

در کنار کار کردن در صنعت پرداخت به فضای استارتاپی علاقمند شدم و دوره های مختلفی مثل BLS و مدیر پروژه استارتاپ رو در دانشگاه صنعتی شریف گذروندم و دوره های آنلاین دیگه ای در خصوص ارزشگذاری استارتاپ ها پشت سر گذاشتم، کاری که در این زمینه انجام دادم و بهش افتخار می کنم مدیریت بیش از 11 میلیون تراکنش در مدت تقریبا 18 ماه و ایجاد گردش مالی بیش از 550 میلیارد تومان برای یک بانک بوده. در حال حاضر هم در یک VC مشغول به کار هستم.


  • فارکس و بازار بورس بین الملل:

تقریبا از 10 سال پیش با این مبحث آشنا شدم و سعی کردم تجربه خودمو در این زمینه افزایش بدم، در حال حاضر هم در حال یادگیری نرم افزارهای هوش مصنوعی در زمینه معاملات الگوریتمی هستم و به جرات میگم قوی ترین سیستمی معاملات الگوریتمی هست که در دنیا هست و همه کسایی که قصد دارن Hedge Fund Manager بشن باید این سیستم رو یاد بگیرن، چیزی بسیار فراتر از برنامه نویسی MQL یا پایتون که در مقابل این سیستم بسیار ساده در نظر گرفته میشن. با الگوریتم های تولید و تست استراتژی بسیار پیچیده که واقعا فقط با هوش مصنوعی و دیتا ماینینگ میشه بهش دست پیدا کرد چون باید دیتای Bid و Ask کل بازار رو از ابتدا تا به امروز تحلیل کرد.

در کنار این آموزش در حال آماده شدن برای آزمون جهت دریافت مدرک CFTe لول 1 هستم، مدرک CFTe – Certified Financial Technician، یک گواهینامه در کلاس جهانی که از سوی همه انجمن‌های حرفه‌ای تحلیلگران تکنـیکال، موسسات مالی و سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و مراجع ناظر صنعت خدمات مالی در سطح بین‌المللی به عنوان عالی‌ترین نشان خبرگی در تحلیل تکنیکال شناخته می‌شه.

اخذ این مدرک نشانگر تسلط دارنده آن به کلیه مباحث تئوریک تحلیل تکنیکال و همچنین مهارت عملی وی در کاربرد شگردها و ابزارهای این دانش در حوزه‌های عملی تحلیلگری و معامله‌گری هست و میتونی عضو فدراسیون بین‌المللی تحلیل­گران تکنیکال (IFTA) بشی.

امیدوارم براتون جذاب بوده باشه.در صورتی که مطلب را دوست داشتید آن را ❤️ کنید یا نظرتان را از طریق کامنت برای من بنویسید.






workinglifeforexpaymentcftestartup
کارشناس صنعت پرداخت با تجربه کاری بیش از 14 سال در این صنعت و علاقمند به اکو سیستم استارتاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید